Kutyabarát szálláshelyeket népszerűsítő kampányt indított a Magyar Turizmus Zrt.
A magyarországi kutyás turizmus, illetve a kutyabarát szálláshelyek és szolgáltatások népszerűsítését célzó kampányt hirdetett augusztusra és szeptemberre a Magyar Turizmus (MT) Zrt. idén augusztus-szeptemberben első alkalommal hirdette meg.
Az Utazz kutyával! elnevezésű, először meghirdetett akcióhoz számos turisztikai és állatvédő egyesület is csatlakozott, a kampány kiemelt szakmai partnere a Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ), a Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség, a Rex Kutyaotthon Alapítvány, a Magyar Állatvédelmi és Állatjólléti Társaság, a Vigyél haza! Alapítvány és a kutyabarat.hu is – közölte az MT Zrt. hétfőn az MTI-vel.
A közlemény idézi Faragó Pétert, az MT Zrt. vezérigazgatóját, aki elmondta: az elmúlt néhány évben látványosan emelkedett azoknak a turisztikai szolgáltatásoknak a száma és színvonala Magyarországon, amelyek lehetővé teszik a kikapcsolódást kutyának és gazdájának egyaránt. A kutyatartók felől egyértelmű társadalmi igény mutatkozik ezeknek a szolgáltatásoknak a további bővítésére, az a céljuk, hogy a kereslet és a kínálat a turisztikai piac ezen szegmensében is bővüljön, illetve egymásra találjon – tette hozzá.
A kampány első elemeként augusztus elején elindult az Utazz kutyával! aloldal az itthon.hu portál keretein belül, az itthon.hu/utazzkutyaval címen. Itt a Nemzeti Turisztikai Adatbázis minden olyan szolgáltatója elérhető, ahol saját bevallásuk szerint szívesen fogadják a házi kedvenceket. Mindemellett az oldal számos ajánlót, ötletet, cikket, érdekességet tartalmaz, a kutyás városnézésre vonatkozó tippektől a kutyás etiketten át.
Az akcióhoz kapcsolódó, kutyás képfeltöltő játék augusztus 16-án, a hontalan állatok világnapján veszi kezdetét, és a turizmus világnapján, szeptember 27-én zárul. Az Utazz kutyával! nyereményjáték keretében az Instagramra lehet olyan fényképeket feltölteni, amelyek egy kutyát ábrázolnak gazdájával egy magyarországi turisztikai látványosságnál vagy kutyabarát szállás-, illetve vendéglátóhelyen. A legnépszerűbb, valamint a zsűri által legkreatívabbnak tartott képeket díjazzák.
Magyarországon jelenleg nagyjából 1,5 millió kutyát tartanak nyilván, egyes becslések szerint valós számuk ennél jóval magasabb. 2012 augusztusa óta – amióta jogszabály írja ezt elő – több mint 1,7 millió ebet láttak már el a mikrochipes állatazonosítóval – olvasható a közleményben. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >MTÜ: tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai
Tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai a…
Tovább olvasom >MTÜ: Tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai
A felszolgálási díj maximum mértékét meghatározó, valamint a borravaló adómentességét…
Tovább olvasom >További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >