Kuponos kedvezmények luxusmárkákra
Április 16-án a budapesti Arena Plaza új trendet indított azzal, hogy az interneten és az áruházban megtalálható kuponok segítségével a vásárlók 20 százalékos kedvezménnyel juthattak hozzá a világmárkákhoz. A forgalom aznap ötödével nagyobb volt.Ez volt az első olyan kuponos
marketing akció, mely megszokott rendszerességgel és
állandó partnerekkel kívánja vásárlásra
ösztönözni a pénztárcájára
érzékeny, de minőségre és exkluzivitásra
vágyó magyar közönséget. A kuponos
szerdában áprilisban 26 üzlet vett részt,
és ez a szám – az első kereskedői visszajelzések
alapján – a jövőben dinamikusan bővülni fog. A
következő "Arena Szerda" május 14-én
lesz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >