Kuponos kedvezmények luxusmárkákra
Április 16-án a budapesti Arena Plaza új trendet indított azzal, hogy az interneten és az áruházban megtalálható kuponok segítségével a vásárlók 20 százalékos kedvezménnyel juthattak hozzá a világmárkákhoz. A forgalom aznap ötödével nagyobb volt.Ez volt az első olyan kuponos
marketing akció, mely megszokott rendszerességgel és
állandó partnerekkel kívánja vásárlásra
ösztönözni a pénztárcájára
érzékeny, de minőségre és exkluzivitásra
vágyó magyar közönséget. A kuponos
szerdában áprilisban 26 üzlet vett részt,
és ez a szám – az első kereskedői visszajelzések
alapján – a jövőben dinamikusan bővülni fog. A
következő "Arena Szerda" május 14-én
lesz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >