Kuponos kedvezmények luxusmárkákra
Április 16-án a budapesti Arena Plaza új trendet indított azzal, hogy az interneten és az áruházban megtalálható kuponok segítségével a vásárlók 20 százalékos kedvezménnyel juthattak hozzá a világmárkákhoz. A forgalom aznap ötödével nagyobb volt.Ez volt az első olyan kuponos
marketing akció, mely megszokott rendszerességgel és
állandó partnerekkel kívánja vásárlásra
ösztönözni a pénztárcájára
érzékeny, de minőségre és exkluzivitásra
vágyó magyar közönséget. A kuponos
szerdában áprilisban 26 üzlet vett részt,
és ez a szám – az első kereskedői visszajelzések
alapján – a jövőben dinamikusan bővülni fog. A
következő "Arena Szerda" május 14-én
lesz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >