Kuponos kedvezmények luxusmárkákra
Április 16-án a budapesti Arena Plaza új trendet indított azzal, hogy az interneten és az áruházban megtalálható kuponok segítségével a vásárlók 20 százalékos kedvezménnyel juthattak hozzá a világmárkákhoz. A forgalom aznap ötödével nagyobb volt.Ez volt az első olyan kuponos
marketing akció, mely megszokott rendszerességgel és
állandó partnerekkel kívánja vásárlásra
ösztönözni a pénztárcájára
érzékeny, de minőségre és exkluzivitásra
vágyó magyar közönséget. A kuponos
szerdában áprilisban 26 üzlet vett részt,
és ez a szám – az első kereskedői visszajelzések
alapján – a jövőben dinamikusan bővülni fog. A
következő "Arena Szerda" május 14-én
lesz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >