Kuponos kedvezmények luxusmárkákra
Április 16-án a budapesti Arena Plaza új trendet indított azzal, hogy az interneten és az áruházban megtalálható kuponok segítségével a vásárlók 20 százalékos kedvezménnyel juthattak hozzá a világmárkákhoz. A forgalom aznap ötödével nagyobb volt.Ez volt az első olyan kuponos
marketing akció, mely megszokott rendszerességgel és
állandó partnerekkel kívánja vásárlásra
ösztönözni a pénztárcájára
érzékeny, de minőségre és exkluzivitásra
vágyó magyar közönséget. A kuponos
szerdában áprilisban 26 üzlet vett részt,
és ez a szám – az első kereskedői visszajelzések
alapján – a jövőben dinamikusan bővülni fog. A
következő "Arena Szerda" május 14-én
lesz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >Összefogás több ezer mancsért – a SPAR és az Országos Állatvédőrség együtt segít a rászoruló állatokon
A SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány közös munkája…
Tovább olvasom >