Különleges zöldségvédő burok a Nettotól
A Nettó Marken-Discount olyan innovatív védőréteget vezetett be az avokádókon, amely meghosszabbítja a termék élettartamát.
A láthatatlan, növényi összetevőkből készült burkot az amerikai Apeel Sciences fejlesztette ki.
A réteg lelassítja a vízveszteséget és csökkenti az oxigén behatolását a zöldségbe.
Kapcsolódó cikkeink
Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Amikor a művészet életformáló erővé válik – Inspiráció a vezetésben és a mindennapokban az ESSCA rendezvényén
Az ESSCA School of Management budapesti kampusza a ZEMA porcelánékszer-manufaktúrával…
Tovább olvasom >Új elnökséggel és megújult célokkal folytatja a munkát az MLSZKSZ
Tisztújító közgyűléssel és szakmai konferenciával zárta a 2024-es évet a…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >