Különleges zöldségvédő burok a Nettotól
A Nettó Marken-Discount olyan innovatív védőréteget vezetett be az avokádókon, amely meghosszabbítja a termék élettartamát.
A láthatatlan, növényi összetevőkből készült burkot az amerikai Apeel Sciences fejlesztette ki.
A réteg lelassítja a vízveszteséget és csökkenti az oxigén behatolását a zöldségbe.
Kapcsolódó cikkeink
Dániában valamennyi Netto üzlet átállt a vállalat 3.0 koncepciójára
A Salling Group a Rødbyben található üzlet újranyitásával fejezi be…
Tovább olvasom >Az avokádó „tetoválásával” csökkenti a környezetterhelést a brit Tesco
Lézerrel rajzolt vonalkóddal helyettesíti a brit Tesco az extra nagy…
Tovább olvasom >Környezetbarát lépésre szánta el magát a Tesco
A Tesco szupermarketlánc új, környezetbarát lépést jelentett be, amely az…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >