Különleges zöldségvédő burok a Nettotól
A Nettó Marken-Discount olyan innovatív védőréteget vezetett be az avokádókon, amely meghosszabbítja a termék élettartamát.
A láthatatlan, növényi összetevőkből készült burkot az amerikai Apeel Sciences fejlesztette ki.
A réteg lelassítja a vízveszteséget és csökkenti az oxigén behatolását a zöldségbe.
Kapcsolódó cikkeink
Új játékosok, új stratégiák
Az e-kereskedelem rohamos fejlődése nagymértékben átalakította az FMCG-piacot, különösen a…
Tovább olvasom >Egy sikeres közösség a közös sikerekért
2024. szeptember 1-től új vezetősége van a Lánchíd Klubnak, amely…
Tovább olvasom >2025-ben az AgeCore kereskedelmi szövetséghez csatlakozik a Kaufland
A Kaufland német kiskereskedelmi lánc 2025. január 1-jei hatállyal csatlakozik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre sikeresebb a Modern gyárak éjszakája rendezvénysorozat
A Modern gyárak éjszakája országos online és élő rendezvénysorozat egyre…
Tovább olvasom >Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >Jön a legizgalmasabb agrártechnológiai rendezvény
A mezőgazdaság újjászületése a generációk küzdelmeiben, globális agrárrobotikai forradalom, átjárás…
Tovább olvasom >