Különleges zöldségvédő burok a Nettotól
A Nettó Marken-Discount olyan innovatív védőréteget vezetett be az avokádókon, amely meghosszabbítja a termék élettartamát.
A láthatatlan, növényi összetevőkből készült burkot az amerikai Apeel Sciences fejlesztette ki.
A réteg lelassítja a vízveszteséget és csökkenti az oxigén behatolását a zöldségbe.
Kapcsolódó cikkeink
A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Kassza nélküli okosüzletek Németországban: a lassú kezdet után gyors növekedés
Németországban későn indult el a kassza nélküli üzletek bevezetése, mégis…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >