Különleges napot tartott a siketek világnapja alkalmából az Auchan
Szeptember 25. a siketek világnapja, ebből az alkalomból az Auchan kiemelt civil partnerével, a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségével (SINOSZ) közösen arra kér minden vállalkozó kedvű Auchan vásárlót, hogy próbálja ki, milyen a hallás kikapcsolásával bevásárolni. Azzal az apró gesztussal, hogy füldugót használunk a vásárlás idejére, szolidaritást vállalunk a siket vagy nagyothalló társainkkal a világnap alkalmából.

A szolidaritás fontos a cégnek
Az Auchan Magyarország nagy hangsúlyt fektet az esélyegyenlőségre, több mint tíz éve tesz konkrét lépéseket azért, hogy minél több megváltozott munkaképességű embert foglalkoztasson. A vállalat azt vallja, hogy mindenkinek lehetőséget kell kapnia az értékteremtő munkavégzésre, ezért többszáz megváltozott munkaképességű munkatársuknak nyújtanak stabil és kiszámítható munkahelyet. Ők megbecsült és értékes tagjai az Auchan csapatának, ami egyben társadalmi integrációjukat is elősegíti.
Saját, MMK foglalkoztatást segítő programja mellett a vállalat folyamatosan hoz létre rájuk szabott pozíciókat. Érzékenyítő és edukációs tréningekkel, rendezvényekkel, valamint minikampányokkal segítik a munkahelyi beilleszkedést, erősítik az el- és befogadó légkört. Aktivitásaikba szakmai partnereket is bevonnak, rendszeres az együttműködés például a SINOSZ-szal is.
Most az idei siketek világnapja alkalmából arra kérik vásárlóikat, hogy vasárnap az áruházak bejáratánál használjanak egy elvehető füldugót, ezzel szimulálva azt az állapotot, hogy milyen lehet a hallás képességének hiányával élni és úgy intézni a leghétköznapibb ügyeket, mint például a bevásárlást. Természetesen az aktivitás gesztusértékű, amivel kifejezhetjük szolidaritásunkat a siket és nagyothalló társaink iránt. A „csendes” vásárlás élményén kívül azt is megtapasztalhatják a vásárlók, hogy a vártnál is könnyebb utat találnunk egymáshoz, hiszen egy mosoly, egy kedves vagy segítő mozdulat mind azt bizonyítja, hogy egyformák vagyunk, még ha másként is érzékeljük a környezetünket vagy más eszközrendszerrel is kommunikálunk.
Az aktivitásról egy kedvcsináló kisfilm is készült, ami az alábbi linken megtekinthető:
Kapcsolódó cikkeink
Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >Kert & grill – szezonális lendület az Auchannál
A COVID óta a kertészkedés és a szabadtéri tevékenységek reneszánszukat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >