Különleges napot tartott a siketek világnapja alkalmából az Auchan
Szeptember 25. a siketek világnapja, ebből az alkalomból az Auchan kiemelt civil partnerével, a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségével (SINOSZ) közösen arra kér minden vállalkozó kedvű Auchan vásárlót, hogy próbálja ki, milyen a hallás kikapcsolásával bevásárolni. Azzal az apró gesztussal, hogy füldugót használunk a vásárlás idejére, szolidaritást vállalunk a siket vagy nagyothalló társainkkal a világnap alkalmából.

A szolidaritás fontos a cégnek
Az Auchan Magyarország nagy hangsúlyt fektet az esélyegyenlőségre, több mint tíz éve tesz konkrét lépéseket azért, hogy minél több megváltozott munkaképességű embert foglalkoztasson. A vállalat azt vallja, hogy mindenkinek lehetőséget kell kapnia az értékteremtő munkavégzésre, ezért többszáz megváltozott munkaképességű munkatársuknak nyújtanak stabil és kiszámítható munkahelyet. Ők megbecsült és értékes tagjai az Auchan csapatának, ami egyben társadalmi integrációjukat is elősegíti.
Saját, MMK foglalkoztatást segítő programja mellett a vállalat folyamatosan hoz létre rájuk szabott pozíciókat. Érzékenyítő és edukációs tréningekkel, rendezvényekkel, valamint minikampányokkal segítik a munkahelyi beilleszkedést, erősítik az el- és befogadó légkört. Aktivitásaikba szakmai partnereket is bevonnak, rendszeres az együttműködés például a SINOSZ-szal is.
Most az idei siketek világnapja alkalmából arra kérik vásárlóikat, hogy vasárnap az áruházak bejáratánál használjanak egy elvehető füldugót, ezzel szimulálva azt az állapotot, hogy milyen lehet a hallás képességének hiányával élni és úgy intézni a leghétköznapibb ügyeket, mint például a bevásárlást. Természetesen az aktivitás gesztusértékű, amivel kifejezhetjük szolidaritásunkat a siket és nagyothalló társaink iránt. A „csendes” vásárlás élményén kívül azt is megtapasztalhatják a vásárlók, hogy a vártnál is könnyebb utat találnunk egymáshoz, hiszen egy mosoly, egy kedves vagy segítő mozdulat mind azt bizonyítja, hogy egyformák vagyunk, még ha másként is érzékeljük a környezetünket vagy más eszközrendszerrel is kommunikálunk.
Az aktivitásról egy kedvcsináló kisfilm is készült, ami az alábbi linken megtekinthető:
Kapcsolódó cikkeink
Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >A megunt mobiltelefon értékes – 1500 kiselektronikai eszközt hoztak vissza az Auchanba újrahasznosításra
Harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan áruházlánc a „Passzold vissza, Tesó!”…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >