Különleges konyakos üveg a Hennessy-től
„Very special”, azaz nagyon különleges. Ezt a nevet adta a Hennessy legújabb konyakosüvegének, amely limitált kiadásban jelenik meg.
Az üvegen látható címkét Felipe Pantone, a nemzetközileg elismert kortárs művész tervezte. Panton sok időt töltött Cognac-ban régi Hennessy-címkéket tanulmányoza, s itt találkozott Renaud Fillioux de Gironde-dal, a legendás párlatmesterrel, aki segített neki mélyebben megérteni a Hennessy lényegét.
A Hennessy-ház minden évben más-más múvészt kér fel, hogy tervezze meg arra az évre a „Nagyon különleges” címkét.
Kapcsolódó cikkeink
Erdőtelepítési programba kezd a Hennessy
A Hennessy Cognac márka elindította Forest Destination nevet viselő erdőtelepítési…
Tovább olvasom >Globális együttműködésbe kezd a Hennessy az amerikai profi kosárligával, az NBA-vel
Az LVMH prémium konyakkészítője, a Hennessy az első globális égetettszeszesital-támogatója…
Tovább olvasom >CoLabs munkacsoportok formálják a POPAI új útjait
Új szelek fújnak a POPAI és Shop! szervezetben. A megújult…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Innovációk napja konferencia Önt is várja május 16-án!
Egész napos, csakis innovációkat fókuszba állító eseményt szervezünk Merre tartanak az innovációk? címmel, május…
Tovább olvasom >GKID-Mastercard: Lendületvesztés a hazai webshopoknál és a szárnyaló TEMU (hanggal)
Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek
Felelősen a tiszta kommunikációért Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), a…
Tovább olvasom >