Különdíjat kapott a Sága új honlapja
Az Év Honlapja szakmai versenyen különdíjat kapott a Sága Foods új weblapja, amely a cég teljes arculati megújításának részeként valósult meg. A mai felhasználói igényeket kielégítő, videó hátterű weboldalt egyszerű navigáció, modern dizájn, interaktív felépítés jellemzi.
A 17. alkalommal megrendezett Az Év Honlapja pályázat az online marketingkommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre összesen 200 nevezés érkezett, és ezek közül kapta a zsűri különdíját a Sága Foods Zrt. új márkasite-ja, amelyet az Extreme Net Digitális Ügynökséggel és a Kaméleon Reklám Kft.-vel valósított meg a sárvári társaság.
– 2018 a megújulás éve volt a Ságánál. Ennek során az egyes fejlesztések egymással összehangoltan valósultak meg. A márka minden eleme teljes arculati váltáson ment keresztül, megváltozott a cég logója, a termékek pedig új, egységes csomagolást kaptak, és ennek a folyamatnak volt a szerves része a weboldal megújítása – foglalta össze a változásokat Király Zoltánné. A Sága Foods marketing vezetője szerint a munkálatokban résztvevő ügynökségeikkel együtt egy modern, egyedi, érdekes és felhasználóbarát weboldalt akartak létrehozni, amely tükrözi a Sága piacon elfoglalt helyét és fogyasztói megítélését.
A dizájn megújításán túl a weboldal fejlesztésének vezérelve az volt, hogy a Sága iránt érdeklődő vásárlóknak, beszállítóknak és kereskedőknek olyan online teret hozzanak létre, ahol mindenki gyorsan megtalálja a számára érdekes információt, és mindez olyan vizuális és felhasználói élménnyel párosuljon, ami illeszkedik a legkedveltebb hazai szárnyashús márkához. Az oldalt a célcsoportokat külön-külön megszólító aloldalakkal, információs termékoldalakkal, valamint edukációs tartalommal valósították meg.
A honlap minden márkát, terméket olyan környezetben és módon mutat be, hogy az ide látogatónak kedve legyen készíteni egy finom reggelit, ebédet vagy vacsorát a Sága termékeiből. A video alapú hátterek alkalmazó, a márkának és a célcsoportoknak megfelelő színvilágú weboldal teljesen reszponzív, okostelefonon, táblagépen és asztali számítógépen ugyanazt a felhasználói élményt nyújtja.
Kapcsolódó cikkeink
GVH: minőségi-díjat kapott az online árfigyelő
Minőségi-díjat kapott a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett online árfigyelő…
Tovább olvasom >Csak a virsli roppan, a piac nem
Alaposan megtépázta a tavaly év végi virslieladásokat a magasba szökő…
Tovább olvasom >SÁGA Selyemsonka csirkemellhúsból
Az idén már 22 éves SELYEMSONKA egyedülállónak számított a bevezetésekor…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >