Különbözőség, szolgáltatás, gyorsaság
Hovánszky László, a Metspa ügyvezető igazgatója a kereskedelem utóbbi 15 évben lezajlott fejlődését látványos előadással demonstrálta. Minden szereplőt érzékenyen érintett, amikor a kis halak elfogyása után a cápák egymásnak estek, a gigászok harcát az egyre nagyobb költségek és a szoros verseny okozta nyereségcsökkenés kísérte. A Lánchíd Klub elnöke úgy látta, a megváltozott kereskedelmi viszonyokra (a központi tendereztetésre, a fokozódó minőségi követelményekre) a hazai termelők és a feldolgozóipar nem megfelelően reagált. A kötelező árcsökkentésen túl, amely később a minőség romlásában visszaütött, nem tudott más eszközöket felvonultatni.
A túlélés és bővülés lehetőségét Hovánszky László az élelmiszerpálya minden szereplője számára a minőség favorizálásában, a különbözőségre való törekvésben, a szolgáltatásbővítésben, a vevők igényeinek és szokásainak pontos ismeretében és mindenekelőtt a gyors döntési képességben látja. A szakember úgy véli, a rendelkezésre álló emberi erőforrás jobb kihasználtsága, a zsenik, innovatőrök, kreatívok cégen belüli megtartása a jövő záloga lehet egy-egy kereskedelmi lánc vagy gyártó számára. Az egy lépésnél bátrabb előre gondolkozást, új távlatokat, a régi, hagyományos cégfelépítmények lerombolását ajánlotta a jelenlévők figyelmébe.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >