Különböző formátumokat vegyítve terjeszkedik a SPAR Lengyelországban
A SPAR többféle formátumot – így saját tulajdonú és független kiskereskedők által működtett üzleteket – elegyítő stratégiája a hajtómotorja a lánc lengyelországbeli terjeszkedésének. A stratégia középpontjában a helyi vállalkozások és beszállítók állnak, akik a fogyasztók számára kiemelkedő vásárlási élményt nyújtanak a helyi termékek és frissáru széles választékával.
A SPAR nemrégiben Varsóban és Wrocławban nyitott új, egyenként 500 m² körüli eladóterű üzletet, melyek nemcsak a helyi lakosság, de az ide érkező turisták igényeit is képesek kielégíteni a regionális termékekkel, csemegeáruval, valamint a helyi pékségekből származó és az üzletben sütött pékáruval.
Márciusban a vállalat több – részben saját, részben független vállalkozók által működtetett – EUROSPAR szupermarketet is nyitott az ország különböző pontjain, közöttük egy 1400 m²-es üzletet Poznańban.
Kapcsolódó cikkeink
Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >Itt a SPAR QUICK AND EASY: konténerbolt, ami megváltoztatja, amit a vásárlásról gondoltunk
Van élet a stadionbüfén túl! A SPAR idén tavasszal nemcsak szurkol, hanem jelen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >