Különböző formátumokat vegyítve terjeszkedik a SPAR Lengyelországban
A SPAR többféle formátumot – így saját tulajdonú és független kiskereskedők által működtett üzleteket – elegyítő stratégiája a hajtómotorja a lánc lengyelországbeli terjeszkedésének. A stratégia középpontjában a helyi vállalkozások és beszállítók állnak, akik a fogyasztók számára kiemelkedő vásárlási élményt nyújtanak a helyi termékek és frissáru széles választékával.
A SPAR nemrégiben Varsóban és Wrocławban nyitott új, egyenként 500 m² körüli eladóterű üzletet, melyek nemcsak a helyi lakosság, de az ide érkező turisták igényeit is képesek kielégíteni a regionális termékekkel, csemegeáruval, valamint a helyi pékségekből származó és az üzletben sütött pékáruval.
Márciusban a vállalat több – részben saját, részben független vállalkozók által működtetett – EUROSPAR szupermarketet is nyitott az ország különböző pontjain, közöttük egy 1400 m²-es üzletet Poznańban.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >NKFH: hársfavirág teát hívott vissza a Spar
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. hársfavirág teát hívott vissza esetleges…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >