Különböző formátumokat vegyítve terjeszkedik a SPAR Lengyelországban
A SPAR többféle formátumot – így saját tulajdonú és független kiskereskedők által működtett üzleteket – elegyítő stratégiája a hajtómotorja a lánc lengyelországbeli terjeszkedésének. A stratégia középpontjában a helyi vállalkozások és beszállítók állnak, akik a fogyasztók számára kiemelkedő vásárlási élményt nyújtanak a helyi termékek és frissáru széles választékával.
A SPAR nemrégiben Varsóban és Wrocławban nyitott új, egyenként 500 m² körüli eladóterű üzletet, melyek nemcsak a helyi lakosság, de az ide érkező turisták igényeit is képesek kielégíteni a regionális termékekkel, csemegeáruval, valamint a helyi pékségekből származó és az üzletben sütött pékáruval.
Márciusban a vállalat több – részben saját, részben független vállalkozók által működtetett – EUROSPAR szupermarketet is nyitott az ország különböző pontjain, közöttük egy 1400 m²-es üzletet Poznańban.
Kapcsolódó cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Az új lengyel államfő nemzetközi koalíciót hozna létre a Mercosur-megállapodás ellen
Nemzetközi koalíciót hozna létre Karol Nawrocki Lengyelország frissen beiktatott elnöke…
Tovább olvasom >SPAR a kisújszállási boltbezárás kapcsán: nincs szó országos boltbezárási hullámról
Augusztus 24-én utoljára nyit ki a Spar kisújszállási üzlete –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >