Különálló termékcsaládot hozott létre a Márton és Lányai pálinkaház az aranyérmes pálinkáinak
A több mint 150 hazai és nemzetközi díjjal jutalmazott Márton és Lányai pálinkaház bemutatta új termékcsaládját, a Márton és Lányai GOLD50 pálinkaválogatást. A hatféle párlatot tartalmazó sorozat kizárólag a márka szakmai versenyeken aranyéremmel jutalmazott pálinkáit tartalmazza.
A világszínvonalú, egyedülállóan parfümös, gyümölcsös termékeiről ismert Márton és Lányai pálinkaház egy új sorozattal jelentkezik, amely évről évre a márka aranyérmes pálinkáit tartalmazza. A sorozat világszerte az első évjáratozott pálinkacsalád. A GOLD50 magas fokú szakmai bátorságot feltételez, hiszen ez a hosszú távú terv előrevetíti: az elkövetkező években is aranyérmes pálinkákat készítenek. A párlatokat 50%-os alkoholtartalommal palackozzák, hogy az aranyat érő termékcsalád ezzel is megkülönböztesse magát a márka klasszikus termékeitől. A GOLD50 sorozat limitált példányszámban, nagyvárosonként egy-egy kiemelt kereskedelmi egységben vásárolható meg.
„Régóta szerettünk volna a fogyasztók számára egy külön termékcsalád keretében elérhetővé tenni azt a csúcsminőséget, amellyel a hazai és nemzetközi versenyeken csak a szűk szakmai közönség találkozhat. A sorozat egyes tagjai olyan minőséget képviselnek, ami nagyon ritkán kerül a boltok polcaira” – mondta Márton János, a Márton és Lányai pálinkaház főzőmestere.
Márton János főzőmester neve mára referenciává vált a szakma és a pálinkaértő közönség körében; elvitathatatlan szerepe van annak az új, gyümölcsös, könnyed, illatos, már-már parfümös pálinkakarakter megalkotásában, amely újra divattermékké tette pálinkát. Ugyancsak Márton János nevéhez fűződik Magyarország első szuperprémium kategóriás pálinkájának megalkotása: a pálinkaház tavaly decemberben Crystallum néven mutatta be Ajka-kristály üvegbe palackozott csúcstételét.
„A Márton és Lányai márka sikerét annak köszönheti, hogy kezdetektől fogva állandó prémium minőséget tudott biztosítani fogyasztóinak. A díjnyertes pálinkákra termékcsaládot alapozni magas fokú szakmai bátorságot feltételez, de az elmúlt évek azt bizonyítják, hogy a Márton és Lányai pálinkaház rendelkezik azzal a tudással, ami előrevetíti, az elkövetkező években is aranyérmes pálinkái lesznek” – Borbáth Gabriella, pálinkaszakértő.
A termékcsalád teljes arculatát és az összes kommunikációs anyagot a HEYTHERE ügynökség tervezte.
A 2016-os Márton és Lányai GOLD50 sorozat tagjai és az elnyert díjak:
Márton és Lányai GOLD 50 éremtáblázat | |
Gurulós Málna | 2016 Destillata aranyérem 2016, Champion Díj Quintessens Pálinka verseny |
Magyar Kajszibarack | 2016 Destillata aranyérem |
Debreceni Muskotályos Szilva | 2016 Champion Díj Quintessens |
Vilmoskörte | 2015 Champion Díj Quintessens Pálinka verseny |
Irsai Olivér | 2016 Destillata aranyérem |
Irsai Olivér Törkölypálinka | 2015 Champion Díj Quintessens Pálinka verseny aranyérem és Champion díj |
Kapcsolódó cikkeink
Latorcai Csaba: a pálinkafőzés a nemzeti kultúra szerves része
A magyar emberek számára a pálinkafőzés szinte szabadságjog, a nemzeti…
Tovább olvasom >Veszélyben a pálinka: a klímaváltozás új gyümölcsöket kényszerít a főzdékbe
A klímaváltozás komoly hatással van a hagyományos pálinka alapanyagokra, ami…
Tovább olvasom >Óriási magyar siker Amerikában: magyar pálinkafőzde nyerte el az “Év Lepárlója” díjat
Kiemelkedő minőség, kiváló ár-érték arány és szemet gyönyörködtető csomagolás –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >