Különálló termékcsaládot hozott létre a Márton és Lányai pálinkaház az aranyérmes pálinkáinak

Szerző: trademagazin Dátum: 2016. 11. 29. 11:23

A több mint 150 hazai és nemzetközi díjjal jutalmazott Márton és Lányai pálinkaház bemutatta új termékcsaládját, a Márton és Lányai GOLD50 pálinkaválogatást. A hatféle párlatot tartalmazó sorozat kizárólag a márka szakmai versenyeken aranyéremmel jutalmazott pálinkáit tartalmazza.

MLGOLD50_001

A világszínvonalú, egyedülállóan parfümös, gyümölcsös termékeiről ismert Márton és Lányai pálinkaház egy új sorozattal jelentkezik, amely évről évre a márka aranyérmes pálinkáit tartalmazza. A sorozat világszerte az első évjáratozott pálinkacsalád. A GOLD50 magas fokú szakmai bátorságot feltételez, hiszen ez a hosszú távú terv előrevetíti: az elkövetkező években is aranyérmes pálinkákat készítenek. A párlatokat 50%-os alkoholtartalommal palackozzák, hogy az aranyat érő termékcsalád ezzel is megkülönböztesse magát a márka klasszikus termékeitől. A GOLD50 sorozat limitált példányszámban, nagyvárosonként egy-egy kiemelt kereskedelmi egységben vásárolható meg.

„Régóta szerettünk volna a fogyasztók számára egy külön termékcsalád keretében elérhetővé tenni azt a csúcsminőséget, amellyel a hazai és nemzetközi versenyeken csak a szűk szakmai közönség találkozhat. A sorozat egyes tagjai olyan minőséget képviselnek, ami nagyon ritkán kerül a boltok polcaira” – mondta Márton János, a Márton és Lányai pálinkaház főzőmestere.

Márton János főzőmester neve mára referenciává vált a szakma és a pálinkaértő közönség körében; elvitathatatlan szerepe van annak az új, gyümölcsös, könnyed, illatos, már-már parfümös pálinkakarakter megalkotásában, amely újra divattermékké tette pálinkát. Ugyancsak Márton János nevéhez fűződik Magyarország első szuperprémium kategóriás pálinkájának megalkotása: a pálinkaház tavaly decemberben Crystallum néven mutatta be Ajka-kristály üvegbe palackozott csúcstételét.

„A Márton és Lányai márka sikerét annak köszönheti, hogy kezdetektől fogva állandó prémium minőséget tudott biztosítani fogyasztóinak. A díjnyertes pálinkákra termékcsaládot alapozni magas fokú szakmai bátorságot feltételez, de az elmúlt évek azt bizonyítják, hogy a Márton és Lányai pálinkaház rendelkezik azzal a tudással, ami előrevetíti, az elkövetkező években is aranyérmes pálinkái lesznek” – Borbáth Gabriella, pálinkaszakértő.

A termékcsalád teljes arculatát és az összes kommunikációs anyagot a HEYTHERE ügynökség tervezte.

A 2016-os Márton és Lányai GOLD50 sorozat tagjai és az elnyert díjak:

Márton és Lányai GOLD 50 éremtáblázat
Gurulós Málna 2016 Destillata aranyérem 2016, Champion Díj Quintessens Pálinka verseny
Magyar Kajszibarack 2016 Destillata aranyérem
Debreceni Muskotályos Szilva 2016 Champion Díj Quintessens
Vilmoskörte 2015 Champion Díj Quintessens Pálinka verseny
Irsai Olivér 2016 Destillata aranyérem
Irsai Olivér Törkölypálinka 2015 Champion Díj Quintessens Pálinka verseny aranyérem és Champion díj

 

Kapcsolódó cikkeink