Külön utakon folytatja a Coca-Cola HBC és a Lavazza
A Coca-Cola HBC és a Lavazza a mai napon bejelentette, hogy lezárják eddigi együttműködésüket Magyarországon. A két vállalat közötti partnerség hivatalosan 2019. október 31-én ér véget. Mindkét cég elkötelezett amellett, hogy a hátralévő időszakban ugyanazt a magas színvonalú szolgáltatást nyújtsa a vevőpartnereknek, és maradéktalanul betartsa szerződéses kötelezettségeit.
„Az együttműködésünknek köszönhetően értékes tapasztalatokat gyűjthettünk egy fontos termékkategóriában. Ez nagyban hozzájárult ahhoz, hogy teljeskörű italgyártóként tudjuk kiszolgálni partnereinket egy olyan sokszínű portfólióval, amely révén bármely napszakban, bármilyen fogyasztási alkalommal képesek vagyunk italt kínálni a fogyasztóinknak. A kávé a jövőben is fontos szerepet fog betölteni vállalati stratégiánk megvalósításában. Ennek ellenére úgy gondoltuk, hogy ez a legmegfelelőbb pillanat arra, hogy az útjaink különváljanak és mindketten új, másfajta partnerségek után nézzünk” – mondta Prodromos Nikolaidis, a kávé üzletág csoportszintű vezetője.
Mauro Mantovani, a Lavazza Csoport globális megfelelőségért felelős vezetője kifejtette: „Magyarország stratégiai jelentőségű piac a számunkra, ezért a jövőben még intenzívebbé tesszük üzleti tevékenységünket, és a korábbiaknál még közvetlenebb módon fogjuk megszólítani a fogyasztókat. Támaszkodni fogunk meglévő, szilárd kapcsolatainkra a helyi kávészakértőkkel, valamint partnerekkel, és a Coca-Cola HBC-vel való együttműködésünk megszűnése után is, folyamatosan kiszolgáljuk majd őket. A Coca-Cola HBC fontos partnerünk volt fejlődésünk aktuális szakaszában. A Lavazzának globális prémium márkaként továbbra is az a missziója, hogy megismertesse a világgal az autentikus olasz kávézás élményét, vállalva – az összes kategóriában és az értékesítési csatornán belül – a piaci megmérettetést. A márkánk kulcsszava továbbra is a minőség – bárhol, bármilyen formában valósítsuk is meg üzleti céljainkat.”
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >Közös európai fellépés eredményeként változtat zöld marketing üzenetein a Coca-Cola
A Svéd Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közös…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >Dopamin dekor, kézműves darabok és funkcionalitás: megérkeztek az IKEA új kollekciói
Bemutatta új termékeit az IKEA, melyek az újrakezdést, optimizmust és…
Tovább olvasom >