Külön utakon folytatja a Coca-Cola HBC és a Lavazza
A Coca-Cola HBC és a Lavazza a mai napon bejelentette, hogy lezárják eddigi együttműködésüket Magyarországon. A két vállalat közötti partnerség hivatalosan 2019. október 31-én ér véget. Mindkét cég elkötelezett amellett, hogy a hátralévő időszakban ugyanazt a magas színvonalú szolgáltatást nyújtsa a vevőpartnereknek, és maradéktalanul betartsa szerződéses kötelezettségeit.
„Az együttműködésünknek köszönhetően értékes tapasztalatokat gyűjthettünk egy fontos termékkategóriában. Ez nagyban hozzájárult ahhoz, hogy teljeskörű italgyártóként tudjuk kiszolgálni partnereinket egy olyan sokszínű portfólióval, amely révén bármely napszakban, bármilyen fogyasztási alkalommal képesek vagyunk italt kínálni a fogyasztóinknak. A kávé a jövőben is fontos szerepet fog betölteni vállalati stratégiánk megvalósításában. Ennek ellenére úgy gondoltuk, hogy ez a legmegfelelőbb pillanat arra, hogy az útjaink különváljanak és mindketten új, másfajta partnerségek után nézzünk” – mondta Prodromos Nikolaidis, a kávé üzletág csoportszintű vezetője.
Mauro Mantovani, a Lavazza Csoport globális megfelelőségért felelős vezetője kifejtette: „Magyarország stratégiai jelentőségű piac a számunkra, ezért a jövőben még intenzívebbé tesszük üzleti tevékenységünket, és a korábbiaknál még közvetlenebb módon fogjuk megszólítani a fogyasztókat. Támaszkodni fogunk meglévő, szilárd kapcsolatainkra a helyi kávészakértőkkel, valamint partnerekkel, és a Coca-Cola HBC-vel való együttműködésünk megszűnése után is, folyamatosan kiszolgáljuk majd őket. A Coca-Cola HBC fontos partnerünk volt fejlődésünk aktuális szakaszában. A Lavazzának globális prémium márkaként továbbra is az a missziója, hogy megismertesse a világgal az autentikus olasz kávézás élményét, vállalva – az összes kategóriában és az értékesítési csatornán belül – a piaci megmérettetést. A márkánk kulcsszava továbbra is a minőség – bárhol, bármilyen formában valósítsuk is meg üzleti céljainkat.”
Kapcsolódó cikkeink
Új 0,85 literes palackot vezet be a Coca-Cola Németországban
A Coca-Cola 17 év után először új PET-palackmérettel lép piacra…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >