Külön jelölést kapnak a Lidl speciális termékei
Új jelölőrendszert vezet be a Lidl Magyarország, amelynek köszönhetően az egészségtudatos, valamint ételintoleranciában szenvedő vásárlóik sokkal gyorsabban és egyszerűbben igazodhatnak el a termékek között, és vásárolhatják meg a számukra legmegfelelőbbet. A vállalat 10 különféle szín és piktogram alkalmazásával hívja fel a figyelmet az ártáblákon például a glutén- és laktózmentes, valamint a bio és vegán termékekre.
A Lidl Magyarország tapasztalatai alapján évről-évre folyamatosan nő az egészséges táplálkozást folytatók, valamint a speciális étrendet követők száma és egyre többen keresik az áruházakban a különféle mentes vagy bio termékeket. A vállalat reagálva a fogyasztói igényekre, az utóbbi években számos új, egészségtudatos, glutén- és laktózmentes, valamint biotermékekkel bővítette termékszortimentjét. Az áruházlánc a minden igényt kielégítő, magas minőségű termékkínálat biztosítása mellett ugyanakkor fontosnak tartja a vásárlói folyamatok egyszerűsítését is. Ennek jegyében a Lidl 2020. július 9-től újfajta jelölőrendszert vezet be: az ártáblákon a laktózmentes, gluténmentes, bio, vegetáriánus, vegán, GMO-mentes, hozzáadott cukor nélküli, sócsökkentett, cukorcsökkentett és a magyarországi gyártóhelyről származó termékeket különböző szín és piktogram jelöli az áruházakban.
„Fontos számunkra, hogy minden vásárlónk megtalálja azt az élelmiszert, alapanyagot, ami az ő étrendjéhez, életmódjához illeszkedik, ugyanakkor ne kelljen hosszasan a polcok előtt álldogálva a csomagolást böngészni azért, hogy megbizonyodhasson egy-egy termék összetevőjéről, mentességéről. Az ártáblákon megjelenő megkülönböztetett jelöléseknek köszönhetően gyorsabbá és egyszerűbbé válik a mindennapi bevásárlás.” – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A különféle színnel jelölt mentes termékek között megtalálhatóak olyan alapélelmiszerek, mint a pékáruk, tejtermékek, száraztészták, de többek között a gyorsfagyasztott és hűtött készételekből is kínál a vállalat alternatívát. A tudatosságra nagy hangsúlyt fektető vásárlók a bio termékek közül válogathatnak, melyek között például gyümölcslevek, kenyérfélék, tejtermékek és bébiételek is megtalálhatóak. A Lidl elkötelezett az élelmiszerek cukor-, só- és zsírtartalmának csökkentése mellett is, ezért célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeinek hozzáadott só- és cukortartalmát 2025-ig átlagosan 20%-kal csökkenti. Ezen élelmiszerek esetében a diszkontlánc egy zöld színű piktogramon azt is feltünteti, hogy az eredeti recepthez képest hány százalékkal kevesebb cukor vagy só hozzáadásával készült a termék.
A magyar vásárlók és a Lidl Magyarország számára egyaránt fontos, hogy minél több hazai termék szerepeljen a kínálatban. A magyar termékek értékesítésének támogatása és a választás megkönnyítése érdekében a vállalat piros, fehér, zöld színű szívvel jelöli a magyar gyártóhelyről származó élelmiszereket.
Kapcsolódó cikkeink
A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >Olimpikonnal társulva bővíti fehérjekínálatát a Lidl Írországban
A Lidl Ireland az olimpikon és kétszeres Európa-bajnok David Gillickkel…
Tovább olvasom >Hagyományok és újragondolt receptek
A húsvét nemcsak a tavasz és az újjászületés ünnepe, hanem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >