Külön cég az italoknak a Reálnál
Kifejezetten italtermékek forgalmazásra szakosodott, országos hatáskörű és lefedettségű céget hozott létre a Reál Hungária Élelmiszer Kft. Az újonnan alakult Reál Hungária Drink Kft. nyolc, a saját területén legnagyobb ital-nagykereskedelmi vállalkozás, illetve a Reál összefogásából jött létre.A Reál Hungária Drink Kft. országos lefedettséget, hatékony és professzionális disztribúciós lehetőséget kínál a beszállítók részére. A későbbi tervekben szerepel egy új italdiszkontlánc kialakítása, valamint a HoReCa-értékesítés hatékony megszervezése is.
A társaság cégvezetői posztját szeptember 15-től Seregély István tölti be, aki korábban a Coop belföldi és importbeszerzési vezetőjeként dolgozott.
A Reállal kapcsolatos legfrissebb hírekről kérdeztük Kujbus Tibort, a cég ügyvezetőjét.
– Mit jelent az újonnan létrehozott Reál Hungária Drink a cég disztribúciós rendszerében és forgalmában?
– Az új cég megszületésével együttműködésben dolgozik a kiskereskedelem és nagykereskedelem a láncon belül, de persze más árakkal, termékszerkezettel. Területektől és cégektől függően megmaradnak azok a szerződések, amelyekkel a beszállító partnerek boltra vagy raktárra szállítanak most is. A cég létrehozásában leginkább a vendéglátó-ipari egységek disztribúciós problémái játszottak szerepet. A gasztrovonal egyáltalán nincs hálózatba szervezve, és valószínű nem is lesz sosem olyan szervezett, mint a kiskereskedelem. Ezért az ellátásuk sokkal bonyolultabb. Számukra más megoldást kell ajánlani. A Reál Hungária Drink úgy működik, mintha a kilencedik régiója lenne a Reál-hálózatnak, de önálló menedzsmentje van, saját stratégiája, ami természetesen igazodik a Reál-hálózat egységes stratégiájához. Úgy gondoljuk, hogy jelentős fejlődési lehetőség van még a gasztróban. Így a cég forgalmában is jelentős növekedést remélünk.
– Milyen közép- és hosszú távú tervek, fejlesztések vannak kilátásban?
– Úgy gondoljuk, hogy sokaknak jó lehetőség a nagykereskedelem beszállítójának lenni a jövőben. Természetesen a saját márkás portfólió kialakítása sem lesz elkerülhető, és fantázia néven ugyan, de meg fognak jelenni a nagykereskedelmi cég ilyen jellegű termékei is a jövőben. Ez további piacbővülést jelenthet majd. A tervek között szerepel még, hogy az italdisztkontokkal is szeretnénk valamiféle szövetséget létrehozni, és a kihasználható szinergiákat megragadni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >