Kulisszatitkok a Heinekentől
Tudtad, hogy másodpercenként 50 000-en koccintanak Heinekennel vagy, hogy a márka logójában látható ötágú csillag a sörfőző mesterek ősi szimbóluma? A világ minden táján ismerik a holland sört, mégis keveset tudunk múltjáról és valódi értékeiről. A Heineken új csomagolásával ezekre, az eddig nem hangsúlyozott történetekre hívja fel a figyelmet.
A Heineken idei őszi kampányának célja, hogy minél többet tudhassunk meg a márka múltjáról és jelenéről. A márka a kezdeményezés részeként felfrissíti megjelenését, hogy még több történetet mesélhessen el a fogyasztóknak. A Heineken büszke 143 éves múltjára, ezért a logójában a TRADE MARK feliratot az EST 1873 jelzés váltja, illetve a kiszerelések is új külcsínt kapnak. A jól ismert Heineken üveg matricájáról eltűnik a fekete, hogy teljesen zöldben pompázzon, az ikonikus csillag pedig hangsúlyosabb lesz. A dobozos csomagoláson a márkától eddig nem megszokott hangvételben olvasható 4 különböző üzenet. Ezekből a sztorikból megtudhatjuk, hogy mitől vált világsztárrá a holland sör, mi rejtőzik a mágikus ötágú csillag mögött, valamint fény derül a Heineken család titkára: hogyan főzte meg a kiscsalád azt a sört, ami a nagyvilágot meggyőzte. Az új dizájnt kapott sör ezentúl 0,5 literes dobozos kiszerelésekben is újra elérhető lesz.
„Azzal, hogy bemutatjuk a Heineken történetét és értékeit, bebizonyítjuk, miért lett a világ legnemzetközibb és egyik legnépszerűbb söre a Heineken. Hiszen mi lehet annál meggyőzőbb, hogy többek között a minőség iránti elkötelezettségünknek köszönhetően naponta 25 millió Heinekennel koccintanak a világ 192 országában?” – mondta Gőcze Csilla, a Heineken márkamenedzsere.
A Több van a csillag mögött elnevezésű kampány központi eleme a hazánkban szeptember közepétől látható TV reklám, amelyben Benicio del Toro-t tévesztik össze Antonio Banderas-szal, amikor épp saját népszerűségét hasonlítja a Heinekenéhez. A márka az Oscar- és Golden Globe-díjas színésszel további két kisfilmet készített, amelyek a Heineken egy-egy értékre fókuszálnak vicces felütéssel. A Heineken megújult magyar nyelvű weboldalán az olyan érdekességek mellett, hogy miért érlelik 28 napig a sört, a filmek is megtekinthetők.
Kapcsolódó cikkeink
„A Soproni generációk óta ott van az élet kis és nagy pillanataiban”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új korszak a sörfőzésben: rizstől a gombáig – a jövő fenntartható sörkülönlegességei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Stabilizálódó prémiumszegmens, erősödő alkoholmentes kínálat – így alakult az uniós és hazai sörpiac 2024-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hazai divatmárka húzza le a rolót
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Romlott a gazdasági hangulatindex az EU-ban és az euróövezetben augusztusban, Magyarországon javult
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A GVH állítja: minden elköltött 100 forintból legalább 70 a multiké
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >