Külföldön bővít a Makery magyar étteremlánc
Kétmillió eurós, azaz 675 millió forintos befektetésből lép a nemzetközi piacra a Makery – írja a hvg.hu. A magyar étteremlánc nagy újítása az, hogy ételek helyett hozzávalókat kapnak a vendégek, így 20-25 perc alatt maguknak készíthetik el a kiválasztott ételt.
A céget az MFB csoporthoz tartozó Hiventures és a Solus Capital kockázati befektető támogatta. A pénzt a skálázhatóságot növelő informatikai rendszer fejlesztésére, nemzetközi értékesítésre és marketing felépítésére, valamint a sikeres szolgáltatás elterjesztésére költik.
Mostanra két jövőbeli franchise partnerrel már alá is írták a szerződést, így az év végéig Bécsben és Stuttgartban már várhatóan lesz Makery étterem. (hvg.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Starbucks: vége a csak elvitelre szóló kávézóknak – visszatérés a vendéglátás melegségéhez
Radikális stratégiai váltásba kezd a világ legnagyobb kávézólánca: a tőzsdén…
Tovább olvasom >Lángos-luxus a Balatonnál: már 3900 forintba is kerülhet egy sajtos-tejfölös
A klasszikus balatoni lángos egykor filléres retró ételnek számított, 2025…
Tovább olvasom >Továbbra is durvák a balatoni árak
A Balatonnál nyaralók idén sem számíthatnak olcsó étkezésre – különösen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új irányt vesz az Auchan: kisebb boltokkal lépne szintet a hipermarketlánc
Az Auchan Magyarország új stratégiát hirdetett: a következő években kisebb…
Tovább olvasom >Jelöljön Ön is, ki kapja a Gundel-díjat 2025-ben!
A Magyar Vendéglátók Ipartestülete Gundel Károly vendéglős és gasztronómiai szakíró…
Tovább olvasom >