Külföldön bővít a Makery magyar étteremlánc
Kétmillió eurós, azaz 675 millió forintos befektetésből lép a nemzetközi piacra a Makery – írja a hvg.hu. A magyar étteremlánc nagy újítása az, hogy ételek helyett hozzávalókat kapnak a vendégek, így 20-25 perc alatt maguknak készíthetik el a kiválasztott ételt.
A céget az MFB csoporthoz tartozó Hiventures és a Solus Capital kockázati befektető támogatta. A pénzt a skálázhatóságot növelő informatikai rendszer fejlesztésére, nemzetközi értékesítésre és marketing felépítésére, valamint a sikeres szolgáltatás elterjesztésére költik.
Mostanra két jövőbeli franchise partnerrel már alá is írták a szerződést, így az év végéig Bécsben és Stuttgartban már várhatóan lesz Makery étterem. (hvg.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Új szabályozás a munkaegészségügyi vizsgálatok terén: mit jelent ez a szállodaipar számára?
2024. szeptember 28-tól jelentős változások léptek életbe a munkaegészségügyi vizsgálatok…
Tovább olvasom >Várakozások az USA-ban
Az amerikai Nation’s Restaurant News november eleji cikkében azt taglalta,…
Tovább olvasom >Borravalóval kapcsolatos jogszabályi módosítások
A Nemzetgazdasági Minisztérium a szakmai szövetségekkel együttműködve új intézkedéseket vezet…
Tovább olvasom >További cikkeink
2025 lesz a magyar sörturizmus éve?
18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Macsó megközelítés a vásárlásban – A nap képe
Az USA-ban működik (legalább) egy olyan hipermarket, ahol a bevéárláshoz…
Tovább olvasom >Új szabályozás a munkaegészségügyi vizsgálatok terén: mit jelent ez a szállodaipar számára?
2024. szeptember 28-tól jelentős változások léptek életbe a munkaegészségügyi vizsgálatok…
Tovább olvasom >