Külföldön bővít a Makery magyar étteremlánc
Kétmillió eurós, azaz 675 millió forintos befektetésből lép a nemzetközi piacra a Makery – írja a hvg.hu. A magyar étteremlánc nagy újítása az, hogy ételek helyett hozzávalókat kapnak a vendégek, így 20-25 perc alatt maguknak készíthetik el a kiválasztott ételt.
A céget az MFB csoporthoz tartozó Hiventures és a Solus Capital kockázati befektető támogatta. A pénzt a skálázhatóságot növelő informatikai rendszer fejlesztésére, nemzetközi értékesítésre és marketing felépítésére, valamint a sikeres szolgáltatás elterjesztésére költik.
Mostanra két jövőbeli franchise partnerrel már alá is írták a szerződést, így az év végéig Bécsben és Stuttgartban már várhatóan lesz Makery étterem. (hvg.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Női vállalkozók a főszerepben – kiemelt helyet ad a foodora a női étterem-tulajdonosoknak
Egyedi kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók fontosságára…
Tovább olvasom >Országos Étterem Hét: a cél a minőségi gasztronómia elérhetőbbé tétele
Az Országos Étterem Hét elsődleges célja, hogy kedvező áron mutassa…
Tovább olvasom >Nem múló optimizmussal
Kovács Lászlótól, az ipartestület elnökétől, ahogy minden év elején, ezúttal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szallas.hu: a hétvégén a nemzeti ünnep eseményei mellett Eger, Budapest és Gyula a legkeresettebb úti cél
A március 15-ei nemzeti ünnep eseményei mellett népszerű program lesz…
Tovább olvasom >Száraz whiskyhűtés – A nap videója
Látványos whiskys pohárkészlet: fagyasztóban is hűthető, megmunkált alumínium alátéten kézzel…
Tovább olvasom >Soha nem tudod meg, miért zárják be a kínai éttermeket – A nap képe
A bezárt étterem feliratának fotóját a Facebookon találtuk, a képet…
Tovább olvasom >