Külföldön bővít a Makery magyar étteremlánc
Kétmillió eurós, azaz 675 millió forintos befektetésből lép a nemzetközi piacra a Makery – írja a hvg.hu. A magyar étteremlánc nagy újítása az, hogy ételek helyett hozzávalókat kapnak a vendégek, így 20-25 perc alatt maguknak készíthetik el a kiválasztott ételt.
A céget az MFB csoporthoz tartozó Hiventures és a Solus Capital kockázati befektető támogatta. A pénzt a skálázhatóságot növelő informatikai rendszer fejlesztésére, nemzetközi értékesítésre és marketing felépítésére, valamint a sikeres szolgáltatás elterjesztésére költik.
Mostanra két jövőbeli franchise partnerrel már alá is írták a szerződést, így az év végéig Bécsben és Stuttgartban már várhatóan lesz Makery étterem. (hvg.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Akit a szakma gőze megcsapott
A 2024. év egyik Gundel-díjazottja Rácz Mihály, a családi vállalkozásban…
Tovább olvasom >Nehéz helyzetben van a hazai vendéglátás
A magyar vendéglátás helyzete jelenleg kettős: míg Budapest egyre népszerűbb…
Tovább olvasom >Nem múló optimizmussal
Kovács Lászlótól, az ipartestület elnökétől, ahogy minden év elején, ezúttal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Balatoni Turizmus Szövetség: kiemelkedő forgalomnövekedést hozhat a húsvéti hosszú hétvége a Balaton régióban
A szállodák előfoglalási adatai szerint a Balaton régió turizmusában kiemelkedő…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Addikció – A nap képe
Mosd ki a szádat szappannal – büntették sokévtizede a csúnyán…
Tovább olvasom >