Külföldön terjeszkedik a Budapesten öt éve működő Makery étterem
A csináld-magad-helyben koncepcióval működő Makery étterem franchise formában építi hálózatát, a piac sajátosságait felmérve nem a hazai piacon: Európa nagyvárosaiban keresnek magyar gyökerű vállalkozókat partnernek.

Közös program, együtt főzés és éttermi élmény – képünkön a pozsonyi Makeryben
A projekt másfél éve indult az MFB csoport 2 millió eurós támogatásával, a lánc első két külföldi egysége a napokban nyílt meg Bécsben és Pozsonyban, és a tervek szerint még az idén további két további Makery étterem kezdi meg működését. A terjeszkedés tehát folytatódik – a hírek szerint a közeljövőben meghódítani kívánt városok Milánó, Barcelona, Athén, Brüsszel, Berlin és Stockholm.
A Makery a csináld-magad éttermek azon csoportjába tartozik, ahol a vendégek konyhakész formában kapják meg az elkészítéshez szükséges hozzávalókat, és a főzés minden folyamatát maguk végzik. Az asztalokba indukciós főzőlapok vannak építve, az ételek elkészítésének lépésein tableteken futó videó alkalmazás vezet végig. A rendszer nemcsak családok, baráti társaságok szórakozását szolgálja, de jó módszere a céges csapatépítésnek is.
A hálózat budapesti egysége a járvány időszaka alatt sem zárt be: a Makery Delivery projekt keretében – építve többek között a meal kitek erősödő világtrendjére – a megrendelők otthonába vitték el az alapanyagokat.
Kapcsolódó cikkeink
Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >Privát és Privát Max üzletek CBA színekben
„Jelentős mérföldkő a CBA történetében: a Kerekes Kft. csatlakozásával tovább erősödik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szakmai elismerés az ipartestületnek
A Magyar Vendéglátók Ipartestülete idén újra bekerült a TOP10 meghatározó,…
Tovább olvasom >Az utazási kibercsalásokra is figyelmeztet az MNB nyári kampánya
A nyaralás alatti pénzügyi kockázatok csökkentését támogatja a Magyar Nemzeti…
Tovább olvasom >Tíz év alatt meg akarják duplázni a vízitúrázók számát Magyarországon
A Nemzeti Víziturisztikai Stratégia legfőbb célkitűzése, hogy Magyarországon a következő…
Tovább olvasom >