Külföldön is hazai terméket vásárolnak
Kanadában új növekedési potenciált talált több vezető kiskereskedő a multinacionális élelmiszer-vállalatokkal karöltve. Rájöttek ugyanis, hogy a beköltöző lakosság az anyaországában megszokott márkákat keresi, ettől érzi új hazájában is otthonosabban magát. Ezért a Nestlé és az Unilever is egyre több ázsiai, afrikai, karibi és dél-amerikai termékét kínálja a kanadai üzletek polcain.
Nem elég azonban átcímkézni a termékeket, az összetevőket is felül kell vizsgálni, hogy a befogadó ország szabályainak megfeleljenek. Az Indiában közkedvelt Lady’s Choice vajkrémben például a jódozott sót jódozatlanra kellett cserélni, és a dobozt franciául is feliratozták, hogy a kanadai polcokra kerülhessen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >