Külföldi tapasztalatokról is beszámol a Microsoft Retail Day
A mai napon, március 7-én kerül megrendezésre a Microsoft Retail Day. A szoftvervállalat saját szervezésű konferenciájának központi témáját a kereskedelemben egyre hangsúlyosabb, mesterséges intelligenciát is tartalmazó, digitális megoldások adják. A rendezvény célja, hogy konkrét példákon keresztül bemutassa azokat a Microsoft-alapú eszközöket, amelyek a digitalizáció korának vásárlói igényeit is szem előtt tartva hatékonyan támogatják az offline és online értékesítést.
A szakmai napon egyéni és páros prezentációk sora váltja majd egymást, felvonultatva a legkülönfélébb fejlesztéseket. A számos hazai előadás mellett külföldi szakemberek tapasztalataiból is inspirálódhatnak az résztvevők, így a lengyelországi Żabka convenience store lánc is bemutatja digitális fejlesztéseit, míg a retailben sikerrel bevethető IoT megoldásokról maguk a fejlesztőcégek, mint az Adastra, a Synerise, a TechData és a BrandLoyalty nyújtanak átfogó, részletes képet.
A konferencia együttműködő partnereként a szakmai előadásokat a Trade magazin moderálja, mely az FMCG piac első számú retail szaklapjaként maga is kiemelt figyelmet fordít a hazai és külföldi retail fejlesztésekre, valamint a digitalizáció és a vásárlói élmény aktuális és jövőbe mutató kérdéseire.
További információ: https://www.microsoftevents.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Euromonitor International 2025: A szépségipar fő trendjei
A szépségápolási és személyes higiéniai piac dinamikus növekedést mutat, amelyet…
Tovább olvasom >Digitális hagyományőrzés az alfa generáció jegyében
Az idei húsvétkor kiváló példát mutat számos magyar település arra,…
Tovább olvasom >A vélemények kora – hogyan alakítják át az utazási élmények piacát a vendégértékelések?
Ha ma valaki utazást szervez, nem térképet nyit ki, hanem…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >Gulyáságyúval és tacskófutammal indul a food truck szezon
Több száz éves „food truckok” érkeznek a Kincsem Parkba –…
Tovább olvasom >