Külföldi tapasztalatokról is beszámol a Microsoft Retail Day
A mai napon, március 7-én kerül megrendezésre a Microsoft Retail Day. A szoftvervállalat saját szervezésű konferenciájának központi témáját a kereskedelemben egyre hangsúlyosabb, mesterséges intelligenciát is tartalmazó, digitális megoldások adják. A rendezvény célja, hogy konkrét példákon keresztül bemutassa azokat a Microsoft-alapú eszközöket, amelyek a digitalizáció korának vásárlói igényeit is szem előtt tartva hatékonyan támogatják az offline és online értékesítést.
A szakmai napon egyéni és páros prezentációk sora váltja majd egymást, felvonultatva a legkülönfélébb fejlesztéseket. A számos hazai előadás mellett külföldi szakemberek tapasztalataiból is inspirálódhatnak az résztvevők, így a lengyelországi Żabka convenience store lánc is bemutatja digitális fejlesztéseit, míg a retailben sikerrel bevethető IoT megoldásokról maguk a fejlesztőcégek, mint az Adastra, a Synerise, a TechData és a BrandLoyalty nyújtanak átfogó, részletes képet.
A konferencia együttműködő partnereként a szakmai előadásokat a Trade magazin moderálja, mely az FMCG piac első számú retail szaklapjaként maga is kiemelt figyelmet fordít a hazai és külföldi retail fejlesztésekre, valamint a digitalizáció és a vásárlói élmény aktuális és jövőbe mutató kérdéseire.
További információ: https://www.microsoftevents.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Új törvényjavaslat védené a hagyományos pénztárakat a nagy üzletekben
A Kereszténydemokrata Néppárt frakcióvezetője, Simicskó István olyan törvénymódosítást kezdeményezett, amely…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripari szakképzésben is kulcsfontosságú az innováció, állítja az Agrárminisztérium
A mezőgazdaság, az élelmiszeripar ma már elképzelhetetlen az innováció, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >