Külföldi piacra is vásárol magyar dinnyét a Tesco
A Tesco-Global Áruházak Zrt. nemcsak a magyarországi üzletei számára vásárol magyar dinnyét, hanem a közép-európai piacaira is jelentős mennyiségben szállít a magyar görögdinnyéből – közölte a társaság szerdán, hozzátéve: ezen a héten pedig elindult a magyar gyümölcs promóciója a vállalat lengyelországi áruházaiban.
A cseh, szlovák és lengyel Tesco áruházak vásárlói számára eddig 2.700 tonna dinnyét vásárolt az áruházlánc. Ezen a héten speciális promóció indul a vállalat lengyelországi üzleteiben, így további 500 tonna kerül a magyar gyümölcsből a polcokra.
Eddig az áruházlánc mintegy 7000 tonna magyar dinnyét vásárolt eddig idén – és ez a mennyiség várhatóan még növekedni fog, amíg tart a gyümölcs szezonja – ezzel segítve az ágazat értékesítési gondjainak megoldását.
Az áruházlánc és a Magyar Dinnyeszövetség közös promóciója a múlt héten ért véget, több mázsányi hazai dinnyét osztottak szét kóstolóként a vásárlók között. A Magyar Dinnyeszövetséggel kialakított együttműködés keretében a Tesco húsz magyarországi nagyáruházában népszerűsítették a magyar görög dinnyét.
A Tesco továbbra is nyitott a magyar agrárgazdaság értékesítési kihívásainak megoldását célzó együttműködésre – közölte a társaság.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >