Kroger-Pinterest digitálismarketing-együttműködés
A Kroger Precision Marketing, a The Kroger Co. egyik részlege együttműködésbe kezdett a Pinteresttel. A partnerség révén a kiskereskedelmi forgalomba kerülő csomagolt termékeket kínáló márkáknak lehetőségük nyílik a szupermarketlánc óriási vásárlói bázisa felé eredményesebben kommunikálni a közösségi platformon.
A közös munka értelmében a hirdetők a Kroger első kézből származó adatait használhatják a Pinteresten a vásárlók döntéshozatalának befolyásolása céljából, valamint a vásárlói viselkedés inspirációtól a vásárlásig tartó monitorozására egy zárt láncú mérési rendszert létrehozva.
A program elindítását tavaly nem egy kísérleti projekt előzte meg. Ezek egyik legsikeresebbje az volt, amely a vásárlókat görög joghurt beszerzésére inspirálta. Az adatok célzásának optimalizálására irányuló kampány sikeresebb elköteleződést és jobb eredményeket hozott a Krogernek. A számok 53%-os látogatottsági növekedést mutattak, míg 15%-kal csökkent a CPE (cost per engagement), azaz a tevékenység szerinti költség.
Kapcsolódó cikkeink
Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >A Deliveroo Expresszel társul a brit Co-op
A brit Co-op kiskereskedelmi lánc új szintre emeli online szolgáltatásait:…
Tovább olvasom >Az NVIDIÁ-val összefogva forradalmasítaná a szépségipart a L’Oréal
Stratégiai együttműködésre lépett a L’Oréal Groupe az NVIDIÁ-val, hogy mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
50 milliárdos veszteség után vezetőcsere és díjkorrekció a Mohunál
Tavaly 50 milliárd forintos veszteséggel zárt a Mohu Mol Hulladékgazdálkodási…
Tovább olvasom >A Waberer’s és az MVM hosszú távú együttműködésről állapodott meg
A Waberer’s Logisztikai Szegmense és az MVM Csoport három évre…
Tovább olvasom >Temu és Shein a célkeresztben: feketelistára kerülhetnek a kínai piacterek
A kínai online piacterek – köztük a Temu, a Shein…
Tovább olvasom >