Kroger-Pinterest digitálismarketing-együttműködés
A Kroger Precision Marketing, a The Kroger Co. egyik részlege együttműködésbe kezdett a Pinteresttel. A partnerség révén a kiskereskedelmi forgalomba kerülő csomagolt termékeket kínáló márkáknak lehetőségük nyílik a szupermarketlánc óriási vásárlói bázisa felé eredményesebben kommunikálni a közösségi platformon.
A közös munka értelmében a hirdetők a Kroger első kézből származó adatait használhatják a Pinteresten a vásárlók döntéshozatalának befolyásolása céljából, valamint a vásárlói viselkedés inspirációtól a vásárlásig tartó monitorozására egy zárt láncú mérési rendszert létrehozva.
A program elindítását tavaly nem egy kísérleti projekt előzte meg. Ezek egyik legsikeresebbje az volt, amely a vásárlókat görög joghurt beszerzésére inspirálta. Az adatok célzásának optimalizálására irányuló kampány sikeresebb elköteleződést és jobb eredményeket hozott a Krogernek. A számok 53%-os látogatottsági növekedést mutattak, míg 15%-kal csökkent a CPE (cost per engagement), azaz a tevékenység szerinti költség.
Kapcsolódó cikkeink
Szorosabbra fűzi az együttműködését a NAK és a Magyar Jogász Egylet
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) elnöke, Papp Zsolt György bemutatkozó…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >Digitalizáció most és holnap
Szeptemberi találkozóját a Digitálisreklám.hu központjában tartotta a magyar POPAI szervezet. Bata István…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Már csak két hét: idén is több ezer Mikulás fut Budapest belvárosában
Elkezdődött a Mikulásfutások szezonja, a világ nagyvárosai, például Tokió, Liverpool,…
Tovább olvasom >K&H innovációs index: mélyponton a magyar vállalati innováció
A K&H innovációs index 2024 második félévi eredményei a hazai…
Tovább olvasom >