Kroger-Pinterest digitálismarketing-együttműködés
A Kroger Precision Marketing, a The Kroger Co. egyik részlege együttműködésbe kezdett a Pinteresttel. A partnerség révén a kiskereskedelmi forgalomba kerülő csomagolt termékeket kínáló márkáknak lehetőségük nyílik a szupermarketlánc óriási vásárlói bázisa felé eredményesebben kommunikálni a közösségi platformon.
A közös munka értelmében a hirdetők a Kroger első kézből származó adatait használhatják a Pinteresten a vásárlók döntéshozatalának befolyásolása céljából, valamint a vásárlói viselkedés inspirációtól a vásárlásig tartó monitorozására egy zárt láncú mérési rendszert létrehozva.
A program elindítását tavaly nem egy kísérleti projekt előzte meg. Ezek egyik legsikeresebbje az volt, amely a vásárlókat görög joghurt beszerzésére inspirálta. Az adatok célzásának optimalizálására irányuló kampány sikeresebb elköteleződést és jobb eredményeket hozott a Krogernek. A számok 53%-os látogatottsági növekedést mutattak, míg 15%-kal csökkent a CPE (cost per engagement), azaz a tevékenység szerinti költség.
Kapcsolódó cikkeink
Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd…
Tovább olvasom >Közösen fejleszt személyre szabott szépségápolási megoldásokat a Rakuten és a L’Oréal Japan
A partnerség a minél személyre szabottabb szépségápolási megoldások érdekében a…
Tovább olvasom >Szorosabbra fűzi az együttműködését a NAK és a Magyar Jogász Egylet
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) elnöke, Papp Zsolt György bemutatkozó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >