Kreatívan bánik a magyar a munkaidejével, ha home office-ban dolgozik
Kreatívan bánunk a munkaidővel, ha home office-ban dolgozunk, eközben pedig olyan új ügyintézési trend robbant be Magyarországon, ami a járvány után is velünk marad – többek közt ez derül ki abból az országos, reprezentatív kutatásból, amely a Comnica megbízásából készült el.
„Sokaknak annyira bevált a home office, hogy a legszívesebben többé be sem mennének az irodába, ám személyes találkozás nélkül nehéz egyben tartani egy szervezet szociális hálóját, hiszen ekkor a csapat szinte úgy működik, mintha szabadúszók csoportja lenne, akiket azon túl, hogy egy-egy projekten közösen dolgoznak, más nem is köt össze. Célszerű tehát bejárós napokat is rögzíteni, ám ennek értelmet is kell adni, vagyis érdemes ide szervezni a személyes jelenlétet igénylő meetingeket és a közösségi élményeket, azaz a közös reggeliket, sütizéseket, stb.”
– mondja Pápai Bernadett, a Comnica HR-vezetői posztját is betöltő szakértő.
Az, hogy az otthonról dolgozók ilyen lelkesen rákaptak a munka közbeni spontán ügyintézésre, nem kis részben annak köszönhető, hogy egyre több cég kínál távolról, mégis személyesen, például videóhívással igénybe vehető szolgáltatásokat. Az új technológia robbanásszerű elterjedésében a járványidőszak volt a fordulópont: 2021-ben már szinte minden tizedik magyarnak volt rendszeresen dolga videós ügyintézéssel. Ha a home office intézménye, akár hibrid formában is, velünk marad, valószínűleg számíthatunk rá, hogy a távoli ügyintézési csatornák is egyre népszerűbbek lesznek.
Kapcsolódó cikkeink
Nem múló trend: a hibrid munka lett az új normális
A koronavírus-járvány elmúlt, de a munkavégzés világa nem tért vissza…
Tovább olvasom >HR-trendek 2025: kevesebb HO, több AI, darabokra hulló ESG
Az SAP SuccessFactors HR kutatói összefoglalták és rendszerezték a HR…
Tovább olvasom >Válságállóság az AI és ESG segítségével – KPMG CEO Outlook 2024
A hosszú távú válságállóság megteremtése kulcsfontosságú a siker szempontjából, nem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti felkészülés: csaknem 500 prémium termékét akciózta le a SPAR az ünnepi időszak előtt
Megjelent a SPAR Ínyenc Katalógusa, amelyben hagyományosan az üzletlánc prémium…
Tovább olvasom >