Kreatív ötleteket és innovatív megoldásokat díjaztak az UNICEO magyarországi “Live Communication Awards” díjátadóján
A genfi székhelyű nemzetközi szövetség negyedik éve hirdeti meg Magyarországon a “Live Communication Awards” pályázatot, hogy különböző kategóriákban, az UNICEO tagokhoz köthető vállalatok, szakmai szervezetek stratégiájába illeszkedő, „élő kommunikációs” megoldásait elismerje. A díjra, a 2022-ben megrendezésre került online vagy személyes részvételű rendezvényekkel lehetett pályázni.
Összhangban az UNICEO víziójával a díj meghirdetésével a szövetség célja:
- Kihangsúlyozni a rendezvények stratégiai szerepét, mint az üzleti fejlődés mutatóit, különösképp a márka iránti elköteleződés növelése és a céges üzenetek kommunikálása érdekében.
- Új ötletekkel segíteni és inspirálni az UNICEO tagjait a saját rendezvényeik megvalósításában.
- Elismerni a tagok tehetségét eseményeik bemutatásán keresztül.
A díjak ünnepélyes átadására a Budapest Marriott Hotelben került sor, egy egész napos szakmai konferencia, az UNICEO Leaders Forum záróeseményeként.
Mantuano Mónika, a szövetség magyarországi alelnöke hangsúlyozta: “Az UNICEO kezdeményezése, a Live Communication Awards egy olyan szakmai elismerés, amelyet céges rendezvényekért felelős döntéshozók ítélnek oda az adott kategória legjobb projektjeit díjazva. Ezáltal a díj olyan értéket képvisel, ahol a kiválasztási szempontrendszer magas szakmai hozzáértést követel és a győztes vállalatok méltán lehetnek büszkék a rendezvényeikre.”
Az idei nyertesek kategóriák szerint:
BEST EVENT FOR EMPLOYEES 2022 (150 fő alatt) kategóriában megosztott első hely született:
WSZL Szállítmányozási és Logisztikai Kft. – Az év targoncavezetője verseny és NOKIA – Nyári Játszóház
WSZL Szállítmányozási és Logisztikai Kft. – Az év targoncavezetője verseny:
Ötletes, kreatív rendezvényt ismerhettünk meg, amely a kék-galléros munkaerőre fókuszál, ami mindig nagy kihívás. A targoncavezetői versennyel a cég nem csak saját dolgozóit motiválta, hanem potenciális munkavállalókat is el tudott érni. Kiemelkedő a brand újra-pozícionálása, megerősítése, emellett közösséget épít és erősít, valamint játékosan a tudást és a szakértelmet is értékként kezeli.
NOKIA – Nyári Játszóház:
A nyári játszóházzal egy alulról jövő kezdeményezést valósítottak meg, amely kiválóan illeszkedik a vállalati stratégiába, márkaértékekhez. Valós problémára valós segítségnyújtást adtak az eseménnyel, miközben erősítették a munkatársak elköteleződését, bevonását. A családbarát munkahely egy jó megmutatkozása a gyakorlatban. Továbbá a rendezvény lehetőséget ad arra, hogy szülők és gyermekeik közös élményeket szerezzenek a munkahelyen, szülői közösségek alakuljanak cégen belül.
BEST EVENT FOR EMPLOYEES 2022 (150 fő fölött):
Ceva-Phylaxia – Újra együtt – 110 éve együtt
A Ceva-Phylaxia rendezvényét azért ítélte a zsűri méltónak a díjra, mert egy klasszikus gálaest formátumát megtartva tudott meglepő, kreatív és emlékezetes lenni. A 110 éves múlt és a jelen összekötése 21. századi eszközökkel kreatív ötletnek és innovatív megoldásnak bizonyult. A koncepció nem egy általános dolog, hanem maximálisan illeszkedik az adott esemény mondanivalójához.
Ebben a kategóriában a zsűri egy különdíjat is odaítélt a Magyar Posta – Postás Piknik megrendezéséért!
A rendezvény célja a dolgozók elismerése, érzékenyítése, többek között a megváltozott munkaképességű munkatársak életének megismertetése programokon keresztül. A program kreatív elemeit a postás szakterületek bevonásával találták ki és önkéntes munkatársakkal bonyolították le. Három különböző régióban megvalósult esemény összehangolása és ötletes kivitelezése mellett a menedzsmenttel való kötetlen találkozás lehetőségét is elősegítette.
BEST B2C EVENT 2022 kategória nyertese:
Mastercard – Local Hero Tour
A cél a márka népszerűsítése volt egy országos, felsőoktatási intézményeket érintő rendezvénysorozattal. A szervezők oda mentek, ahol a célközönségüket megtalálják: egyetemekre települtek ki. Egy olyan csatornán (online játékok, gaming) próbálták elérni a célcsoportot (a gamingre fogékony egyetemistákat), ahol a leghatékonyabban tudott velük kommunikálni, erőltetett reklám nélkül. Jobbnál-jobb ötletek az aktivitásokra, folyamatos kommunikáció, profi lebonyolítás jellemezte az esemény-sorozatot.
BEST B2B EVENT (150 fő alatt) kategóriában köszönő és elismerő oklevelet kapott a Bethesda Gyermekkórház – Jótékonysági VIP gálaest
Egy gyermekkórház életében nem szokványosak a nagyszabású, nagy költségvetésű gálarendezvények. A gyógyítást kivinni a kórtermek falai közül, és azt megmutatni a lehetséges, és már elkötelezett adományozóknak nagyfokú innovativitást és bátorságot kívánt. Köszönet, hogy megtisztelték az UNICEO-t és bíztak bennünk, hogy segítséget mertek kérni, hiszen ezért alakult ez a közösség. A rendezvényen olyan egyedi megoldásokat valósítottak meg, mint az élményt adó licitálás, az innovatív élménykatalógus, vagy a brandhez való kötődést erősítő, bethesdás orvosi jelenlét minden asztalnál.
BEST B2B EVENT (150 fő fölött)
Budapest Airport – Annual Award Gala
A Budapest Airport az évente megrendezett Award Gála díjátadó eseményen mond köszönetet partnereinek az egészéves közös munkáért. A képzelőerő és a szakértelem az alapokból képes egyedit alkotni, újraformálni a meglévő dolgokat. Ez jellemző a Budapest Airportra és partnereire is: együtt képesek sikerré formálni a BUD alapértékeit. Ezt az üzenetet az origami szimbólumrendszerének segítségével öntötték formába: vizuálisan azt a folyamatot jelenítették meg, ahogyan az alapanyag (a papír) értékké formálódik. Az alapkoncepció az egész eseményt végigkísérte, amelybe a fenntarthatósági célkitűzések is beleillettek.
Ebben a kategóriában a zsűri egy különdíjat is odaítélt az EY – Az Év Üzletembere Program – Díjátadó Gála eseményének.
Az EY az Év Üzletembere esemény immár másfél évtizede működő exkluzív program Magyarországon és olyan vállalkozókat ismer el, akiknek sikerei jelentős gazdasági és társadalmi változásokat mozdítanak elő. A szervező csapat kiemelkedő eredményeket ért el a 360 fokos kommunikációs kampányaival, amely sikeresen építette fel a rendezvény kivitelezését. A tavalyi évben is sikerült a folyamatosan elvárt magas színvonalat hozniuk a rendezvénnyel, amelynek célja – az elismerésen túl – a valódi kapcsolatépítés.
BEST ONLINE/DIGITAL EVENT
EXPO 2020 Hungary – Judit Polgár vs The World
A cél olyan interaktív, hibrid esemény szervezése volt, amely egyszerre népszerűsíti a 2022-es dubaji Világkiállítás Magyar Pavilonját, ünnepli a sakk sportot és elegendő résztvevőt aktivizál Polgár Judit világrekord kísérletéhez. Több helyszínről, online showműsorban megvalósított szimultánt szerveztek, amelyben Polgár Judit a világ számos pontjáról becsatlakozó influencerek és közösségeik ellen játszott, kiegészülve egy “világtáblával”, ahol bárki megmérkőzhetett Judittal. A zsűri kiemelte az ötlet egyediségét és a szervezők kreativitását. Széles rétegeket értek el a rendezvénnyel. A nézőket is bevonták, aktivizálták. Valódi esemény volt a virtuális térben. Egy világszinten kiemelkedő sportoló köré építették a koncepciót.
A zsűri tagjai marketing, kommunikációs és/vagy HR szakemberek, akik hazai és nemzetközi rendezvényekért felelős pozíciókat töltenek be különböző multinacionális, vagy hazai nagyvállalatoknál. A zsűritagok:
- Bánhegyi Zsófia, Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgató
- Bartha Balázs, Ceva-Phylaxia kommunikációs menedzser
- Bencsik Edit, TCS marketing vezető
- Bodó Teodóra, Bosch csoport kommunikációs és kormányzati kapcsolatok igazgató
- Diósi Imre, Michelin Hungária Kft. rendezvény és szponzorációs menedzser
- Földi-Tamás Ildikó, Generali Biztosító kommunikációs és rendezvényszervezési vezető
- Hladics Orsolya, 4iG Nyrt. Csoport, kommunikációs igazgatóhelyettes
- Horváth Bence, Mercedes-Benz marketingvezető
- Horváth Magyary Voljc Nóra, K&H Bank kommunikációs igazgató
- Kovács Orsolya, Gránit Pólus kommunikációs és marketingigazgató
- Liptay Gabriella, KPMG Magyarország marketing és kommunikációs igazgató
- Maczelka Márk, SPAR Magyarország Kft. kommunikációs vezető
- Mantuano Monika, HP Inc. marketing vezető
- Pajor Mariann, EGIS vállalati kultúra és belső kommunikációs főosztályvezető
- Patócs Renáta, E.ON belső kommunikációs vezető
- Varga Tibor, Telekom brand és kommunikációs stratégiai vezető
- Török Szabolcs, Magyar Posta marketing és kommunikációs igazgató
- Balla-Filetóth Rita, UNICEO stratégiai vezető
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >