Kreált bevásárlónapok – az új őrület?
Az Amazon fellapozta a naptárat, és a kereskedelmi szempontból unalmas időszak közepét, július 15-ét kinevezte Prime Daynek. A rendkívüli akciókkal, árajánlatokkal, nagy felhajtással meghirdetett napon az AmazonPrime szolgáltatásra is kedvezményesen lehetett feliratkozni. Itt a gyors kiszállításon túl fotótárhelyet, exkluzív film-, zene- és e-könyv letöltéseket is ajánl az Amazon.
A nagy napot vegyes érzelmekkel fogadták a vásárlók. Volt, aki egy túl nagy hűhóval bezengett, egyszerű online kiárusításként értékelte, mások viszont pont azt találták meg akciósan, amire régóta vágytak.
A szakmát viszont az a kérdés foglalkoztatja, hogy ez a kereskedelmi precedens a jövő új forgalomgenerátorát, a mesterségesen kreált vásárlási alkalmak sorozatát vetíti-e előre. A TotalRetail internetes szaklap szerint: IGEN. A vásárlók promócióéhségét pont az ilyen alkalmak tudják stimulálni és kielégíteni. A jól időzített felhajtás megelevenítheti a holt időszakokat, ezért januárban is számítanak hasonló aktivitásra az elemzők, hiszen az ünnepek utáni fásultságot, az árucserék fáradalmait megélénkítheti egy-egy ilyen színfolt, sőt, az ajándékba kapott utalványok gyors beváltására is ösztönözhet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az OECD-ben 4,2 százalékra lassult az éves infláció márciusban
A Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD) tagországaiban a fogyasztói…
Tovább olvasom >Új környezetvédelmi bírságok: a cégeknek mostantól mélyebben a zsebükbe kell nyúlniuk
2025 májusától az engedélyeztetési, levegővédelmi, zajvédelmi, hulladékgazdálkodási bírságokat szabályozó, valamint…
Tovább olvasom >Higiénia kompromisszumok nélkül
A női higiéniai termékek piacán egyre inkább előtérbe kerülnek a…
Tovább olvasom >