Kreált bevásárlónapok – az új őrület?
Az Amazon fellapozta a naptárat, és a kereskedelmi szempontból unalmas időszak közepét, július 15-ét kinevezte Prime Daynek. A rendkívüli akciókkal, árajánlatokkal, nagy felhajtással meghirdetett napon az AmazonPrime szolgáltatásra is kedvezményesen lehetett feliratkozni. Itt a gyors kiszállításon túl fotótárhelyet, exkluzív film-, zene- és e-könyv letöltéseket is ajánl az Amazon.
A nagy napot vegyes érzelmekkel fogadták a vásárlók. Volt, aki egy túl nagy hűhóval bezengett, egyszerű online kiárusításként értékelte, mások viszont pont azt találták meg akciósan, amire régóta vágytak.
A szakmát viszont az a kérdés foglalkoztatja, hogy ez a kereskedelmi precedens a jövő új forgalomgenerátorát, a mesterségesen kreált vásárlási alkalmak sorozatát vetíti-e előre. A TotalRetail internetes szaklap szerint: IGEN. A vásárlók promócióéhségét pont az ilyen alkalmak tudják stimulálni és kielégíteni. A jól időzített felhajtás megelevenítheti a holt időszakokat, ezért januárban is számítanak hasonló aktivitásra az elemzők, hiszen az ünnepek utáni fásultságot, az árucserék fáradalmait megélénkítheti egy-egy ilyen színfolt, sőt, az ajándékba kapott utalványok gyors beváltására is ösztönözhet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Orbán Viktor: jövőre reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés
Reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés 2025-ben Magyarországon –…
Tovább olvasom >Az NGM tájékoztató levélben kéri az embereket, hogy költsenek
A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) tájékoztató levélben fogja értesíteni az önkéntes…
Tovább olvasom >VOSZ: rendkívül ambiciózus a hároméves bérmegállapodás
Rendkívül ambiciózusnak értékelte a hároméves bérmegállapodást a Vállalkozók és Munkáltatók…
Tovább olvasom >