Kreált bevásárlónapok – az új őrület?
Az Amazon fellapozta a naptárat, és a kereskedelmi szempontból unalmas időszak közepét, július 15-ét kinevezte Prime Daynek. A rendkívüli akciókkal, árajánlatokkal, nagy felhajtással meghirdetett napon az AmazonPrime szolgáltatásra is kedvezményesen lehetett feliratkozni. Itt a gyors kiszállításon túl fotótárhelyet, exkluzív film-, zene- és e-könyv letöltéseket is ajánl az Amazon.
A nagy napot vegyes érzelmekkel fogadták a vásárlók. Volt, aki egy túl nagy hűhóval bezengett, egyszerű online kiárusításként értékelte, mások viszont pont azt találták meg akciósan, amire régóta vágytak.
A szakmát viszont az a kérdés foglalkoztatja, hogy ez a kereskedelmi precedens a jövő új forgalomgenerátorát, a mesterségesen kreált vásárlási alkalmak sorozatát vetíti-e előre. A TotalRetail internetes szaklap szerint: IGEN. A vásárlók promócióéhségét pont az ilyen alkalmak tudják stimulálni és kielégíteni. A jól időzített felhajtás megelevenítheti a holt időszakokat, ezért januárban is számítanak hasonló aktivitásra az elemzők, hiszen az ünnepek utáni fásultságot, az árucserék fáradalmait megélénkítheti egy-egy ilyen színfolt, sőt, az ajándékba kapott utalványok gyors beváltására is ösztönözhet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >