Kraft Foods: Az italféleségek hozták a profitot
A chicagói székhelyű Kraft Foods 2010. első negyedévében a vártnál nagyobb profitot ért el, miután javult a teljesítménye az Egyesült Államokban az olyan hagyományos termékek terén, mint az italféleségek.
A Kraft profitja 1,89 milliárd dollár volt, az értékesítési forgalma pedig 7,3 százalékkal nőtt, és 11,32 milliárd dollárt ért el, ami meghaladta a 10,95 milliárd dolláros elemzői becslést.
A Kraft ez év elején – ellenséges felvásárlási harcot követően – 18,4 milliárd dollárért megvásárolta a Cadburyt. Márciusban pedig 3,7 milliárd dollárért eladta pizzavállalkozását a Nestlének. Az ebből befolyó pénz segített abban, hogy finanszírozhassa a Cadbury ügyletet.
A Kraft az elemzők várakozásai alatti éves profitelőrejelzést adott, alátámasztva ezzel azokat a félelmeket, melyek szerint a Cadbury integrálása gondot okozhat az élelmiszeripari óriásnak. Ugyanakkor a szakértők egy része, köztük a Reutersnek nyilatkozó Matt Arnold úgy látja, hogy a piac amúgy sem az idei évre koncentrál. A Kraft a 2011-es organikus profit tekintetében tartja az évi 5 százalékos növekedési célját – írja a Reuters nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >