Kraft Foods: Az italféleségek hozták a profitot
A chicagói székhelyű Kraft Foods 2010. első negyedévében a vártnál nagyobb profitot ért el, miután javult a teljesítménye az Egyesült Államokban az olyan hagyományos termékek terén, mint az italféleségek.
A Kraft profitja 1,89 milliárd dollár volt, az értékesítési forgalma pedig 7,3 százalékkal nőtt, és 11,32 milliárd dollárt ért el, ami meghaladta a 10,95 milliárd dolláros elemzői becslést.
A Kraft ez év elején – ellenséges felvásárlási harcot követően – 18,4 milliárd dollárért megvásárolta a Cadburyt. Márciusban pedig 3,7 milliárd dollárért eladta pizzavállalkozását a Nestlének. Az ebből befolyó pénz segített abban, hogy finanszírozhassa a Cadbury ügyletet.
A Kraft az elemzők várakozásai alatti éves profitelőrejelzést adott, alátámasztva ezzel azokat a félelmeket, melyek szerint a Cadbury integrálása gondot okozhat az élelmiszeripari óriásnak. Ugyanakkor a szakértők egy része, köztük a Reutersnek nyilatkozó Matt Arnold úgy látja, hogy a piac amúgy sem az idei évre koncentrál. A Kraft a 2011-es organikus profit tekintetében tartja az évi 5 százalékos növekedési célját – írja a Reuters nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >