Kraft Foods: Az italféleségek hozták a profitot
A chicagói székhelyű Kraft Foods 2010. első negyedévében a vártnál nagyobb profitot ért el, miután javult a teljesítménye az Egyesült Államokban az olyan hagyományos termékek terén, mint az italféleségek.
A Kraft profitja 1,89 milliárd dollár volt, az értékesítési forgalma pedig 7,3 százalékkal nőtt, és 11,32 milliárd dollárt ért el, ami meghaladta a 10,95 milliárd dolláros elemzői becslést.
A Kraft ez év elején – ellenséges felvásárlási harcot követően – 18,4 milliárd dollárért megvásárolta a Cadburyt. Márciusban pedig 3,7 milliárd dollárért eladta pizzavállalkozását a Nestlének. Az ebből befolyó pénz segített abban, hogy finanszírozhassa a Cadbury ügyletet.
A Kraft az elemzők várakozásai alatti éves profitelőrejelzést adott, alátámasztva ezzel azokat a félelmeket, melyek szerint a Cadbury integrálása gondot okozhat az élelmiszeripari óriásnak. Ugyanakkor a szakértők egy része, köztük a Reutersnek nyilatkozó Matt Arnold úgy látja, hogy a piac amúgy sem az idei évre koncentrál. A Kraft a 2011-es organikus profit tekintetében tartja az évi 5 százalékos növekedési célját – írja a Reuters nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >