Közvetlenül a vásárlóknak értékesít az AB InBev
Tesztelni kezdte az AB InBev, hogy milyen eredménnyel tudja közvetlenül a vásárlóknak értékesíteni termékeit. A belga söróriás öt sörfajtával kezdte meg a kísérletet, s következő napi kiszállítást kínál a megrendelőknek.

Az AB InBev is átáll online értékesítésre
Sok más céggel egyetemben az AB InBev is úgy döntött, elindítja online rendelési lehetőségét, amelyen keresztül a fogyasztók közvetlenül is hozzájuthatnak termékeikhez. A teszt elvégeztével az eredményeket kiértékelik, s könnyen lehet, hogy ha beválik a kísérlet, többfajta sörből is lehet rendelni.
A cég már régóta játszott a gondolattal, hogy elindítja a közvetlen értékesítést, ám közbejött a koronavírus-járvány, ami miatt az AB InBev jóideig nem tudta eladni termékeit éttermeknek és sörözőknek, így új értékesítési célpontot kellett találnia.
Retail Detail
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Az AB InBev és a 1st Phorm közösen fejleszt új energiaital-márkát
Az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) a sporttáplálkozással és étrend-kiegészítőkkel foglalkozó…
Tovább olvasom >Moszkva megakadályozza az anadolu Efes és az AB InBev üzletét
Moszkva blokkolta azt az üzletet, amely lehetővé tette volna, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >