Közvetlenül a vásárlóknak értékesít az AB InBev
Tesztelni kezdte az AB InBev, hogy milyen eredménnyel tudja közvetlenül a vásárlóknak értékesíteni termékeit. A belga söróriás öt sörfajtával kezdte meg a kísérletet, s következő napi kiszállítást kínál a megrendelőknek.

Az AB InBev is átáll online értékesítésre
Sok más céggel egyetemben az AB InBev is úgy döntött, elindítja online rendelési lehetőségét, amelyen keresztül a fogyasztók közvetlenül is hozzájuthatnak termékeikhez. A teszt elvégeztével az eredményeket kiértékelik, s könnyen lehet, hogy ha beválik a kísérlet, többfajta sörből is lehet rendelni.
A cég már régóta játszott a gondolattal, hogy elindítja a közvetlen értékesítést, ám közbejött a koronavírus-járvány, ami miatt az AB InBev jóideig nem tudta eladni termékeit éttermeknek és sörözőknek, így új értékesítési célpontot kellett találnia.
Retail Detail
Kapcsolódó cikkeink
Az AB InBev és a 1st Phorm közösen fejleszt új energiaital-márkát
Az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) a sporttáplálkozással és étrend-kiegészítőkkel foglalkozó…
Tovább olvasom >Moszkva megakadályozza az anadolu Efes és az AB InBev üzletét
Moszkva blokkolta azt az üzletet, amely lehetővé tette volna, hogy…
Tovább olvasom >Lehetőséget lát az AB InBev a „felnőtt üdítőitalokban”
Az AB InBev egyedülálló lehetőséget lát 0,0%-os portfoliójának építésében a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >