Közvetlenül a vásárlóknak értékesít az AB InBev
Tesztelni kezdte az AB InBev, hogy milyen eredménnyel tudja közvetlenül a vásárlóknak értékesíteni termékeit. A belga söróriás öt sörfajtával kezdte meg a kísérletet, s következő napi kiszállítást kínál a megrendelőknek.

Az AB InBev is átáll online értékesítésre
Sok más céggel egyetemben az AB InBev is úgy döntött, elindítja online rendelési lehetőségét, amelyen keresztül a fogyasztók közvetlenül is hozzájuthatnak termékeikhez. A teszt elvégeztével az eredményeket kiértékelik, s könnyen lehet, hogy ha beválik a kísérlet, többfajta sörből is lehet rendelni.
A cég már régóta játszott a gondolattal, hogy elindítja a közvetlen értékesítést, ám közbejött a koronavírus-járvány, ami miatt az AB InBev jóideig nem tudta eladni termékeit éttermeknek és sörözőknek, így új értékesítési célpontot kellett találnia.
Retail Detail
Kapcsolódó cikkeink
AB InBev válthatja a Heinekent a UEFA hivatalos sörpartnereként 2027-től
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >150. születésnapján tér vissza a legendás Bud sör Németországba
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
MediaMarkt Black November – a tudatos döntések hónapja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Segíteni jó, de nem mindig könnyű!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Közzétette harmadik negyedéves pénzügyi beszámolóját az LG
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

