Közvetlenül a vásárlóknak értékesít az AB InBev
Tesztelni kezdte az AB InBev, hogy milyen eredménnyel tudja közvetlenül a vásárlóknak értékesíteni termékeit. A belga söróriás öt sörfajtával kezdte meg a kísérletet, s következő napi kiszállítást kínál a megrendelőknek.

Az AB InBev is átáll online értékesítésre
Sok más céggel egyetemben az AB InBev is úgy döntött, elindítja online rendelési lehetőségét, amelyen keresztül a fogyasztók közvetlenül is hozzájuthatnak termékeikhez. A teszt elvégeztével az eredményeket kiértékelik, s könnyen lehet, hogy ha beválik a kísérlet, többfajta sörből is lehet rendelni.
A cég már régóta játszott a gondolattal, hogy elindítja a közvetlen értékesítést, ám közbejött a koronavírus-járvány, ami miatt az AB InBev jóideig nem tudta eladni termékeit éttermeknek és sörözőknek, így új értékesítési célpontot kellett találnia.
Retail Detail
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Az AB InBev és a 1st Phorm közösen fejleszt új energiaital-márkát
Az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) a sporttáplálkozással és étrend-kiegészítőkkel foglalkozó…
Tovább olvasom >Moszkva megakadályozza az anadolu Efes és az AB InBev üzletét
Moszkva blokkolta azt az üzletet, amely lehetővé tette volna, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >