Közvetlenül a vásárlóknak értékesít az AB InBev
Tesztelni kezdte az AB InBev, hogy milyen eredménnyel tudja közvetlenül a vásárlóknak értékesíteni termékeit. A belga söróriás öt sörfajtával kezdte meg a kísérletet, s következő napi kiszállítást kínál a megrendelőknek.
Sok más céggel egyetemben az AB InBev is úgy döntött, elindítja online rendelési lehetőségét, amelyen keresztül a fogyasztók közvetlenül is hozzájuthatnak termékeikhez. A teszt elvégeztével az eredményeket kiértékelik, s könnyen lehet, hogy ha beválik a kísérlet, többfajta sörből is lehet rendelni.
A cég már régóta játszott a gondolattal, hogy elindítja a közvetlen értékesítést, ám közbejött a koronavírus-járvány, ami miatt az AB InBev jóideig nem tudta eladni termékeit éttermeknek és sörözőknek, így új értékesítési célpontot kellett találnia.
Retail Detail
Kapcsolódó cikkeink
Mobil alkalmazások miatt 3 számjegyű növekedésben a Nike
A mobilélmény a Nike marketingstratégiájának létfontosságú részévé vált, közvetlen értékesítési…
Tovább olvasom >Helyzetben az online értékesítés
A rendhagyó helyzetre tekintettel most első alkalommal rendezte online platformon…
Tovább olvasom >Információkat vár tagjaitól az Ecommerce Hungary
Az alábbiakban változtatás nélkül közöljük az Ecommerce Hungary Közhasznú Egyesület…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csalók küldenek sms-t vagy e-mailt az Aldi nevében
Csalók az Aldi nevében küldenek sms-ben vagy e-mailben értesítést a…
Tovább olvasom >A hazai éttermekért hív összefogásra a Szentkirályi Magyarország
Online médiakampányt indít hazánk meghatározó élelmiszeripari vállalata a koronavírus-járvány miatt…
Tovább olvasom >Az Unilever új intézkedései egy igazságosabb és befogadóbb társadalom érdekében
Az Unilever a mai napon olyan széles körű vállalásokat és…
Tovább olvasom >