Közvetlenül a fogyasztóknak adná el burgereit az Impossible Foods
Az Impossible Foods bejelentette, hogy közvetlenül a fogyasztóknak fogja értékesíteni növényi alapú burgereit. A cég weboldalán árulja majd az ételeket, s azért hozta meg ezt a döntést, mert a járvány miatt az egekbe szökő húsárak miatt felerősödött a vegán élelmiszerek iránti igény.

Növényi alapú burgerek egyenesen a vásárlóknak
A lépés része az Impossible Foods azon stratégiájának is, hogy kiszélesítse retail lábnyomát ebben az évben. A cég eddig főleg kiskereskedőknek és éttermeknek adta el termékeit.
Reuters
Kapcsolódó cikkeink
Édesség helyett gyümölcs – Meglepő akció a foodorától
Szokatlan kampánnyal ünnepelte idén a gyereknapot a foodora: gyümölcs- és zöldségakcióval…
Tovább olvasom >A növényi italokat gyártó Sproudba fektetett a Lantmännen
A svéd agrár-élelmiszeripari vállalat, a Lantmännen mintegy 10%-os részesedést szerzett…
Tovább olvasom >Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >