Közvetlenül a fogyasztóknak adná el burgereit az Impossible Foods
Az Impossible Foods bejelentette, hogy közvetlenül a fogyasztóknak fogja értékesíteni növényi alapú burgereit. A cég weboldalán árulja majd az ételeket, s azért hozta meg ezt a döntést, mert a járvány miatt az egekbe szökő húsárak miatt felerősödött a vegán élelmiszerek iránti igény.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/06/impossible_burger-300x200.jpg)
Növényi alapú burgerek egyenesen a vásárlóknak
A lépés része az Impossible Foods azon stratégiájának is, hogy kiszélesítse retail lábnyomát ebben az évben. A cég eddig főleg kiskereskedőknek és éttermeknek adta el termékeit.
Reuters
Kapcsolódó cikkeink
Kivonja a piacról a Nestlé a vegán KitKat-et
A Nestlé négy év után megszünteti a vegán KitKat forgalmazását…
Tovább olvasom >ProVeg: a német Lidl kínálja a legkedvezőbb áron a vegán termékeket
A Lidl növényi alapú felvágottat, virslit, húspogácsát, halrudakat, friss sajtot…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >