Közösséget épít a Praktiker
Az otthonszépítés és a barkácsolás iránt érdeklődőket kívánja egységbe kovácsolni a Praktiker a közösségi térben. Az online aktivitások fókuszában tippek és ötletek állnak. Egy pályázat keretében a belsőépítész blogger a Praktiker választékából megtervezi és átalakítja a rajongók otthonait.
Az innováció és a márkaépítés jegyében a Praktiker stratégiai szerepet szán a jövőben az online vevőkapcsolatoknak, ezért a magyarországi leányvállalat az otthonszépítés és a barkácsolás iránt érdeklődők számára létrehozta saját közösségét a Facebook-on. A döntést több hónapos monitoring és elemzői munka előzte meg, melynek során a Praktiker kielemezte konkurenseit és a fogyasztói aktivitásokat a közösségi térben. A Facebook-on több mint 3,4 millió magyar regisztrálta magát, így a Praktiker a fogyasztói igényeknek is eleget tett azzal, hogy közvetlen elérhetőséget biztosított vásárlói számára a világ legnagyobb közösségi portálján.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >