Közösséget épít a Praktiker
Az otthonszépítés és a barkácsolás iránt érdeklődőket kívánja egységbe kovácsolni a Praktiker a közösségi térben. Az online aktivitások fókuszában tippek és ötletek állnak. Egy pályázat keretében a belsőépítész blogger a Praktiker választékából megtervezi és átalakítja a rajongók otthonait.
Az innováció és a márkaépítés jegyében a Praktiker stratégiai szerepet szán a jövőben az online vevőkapcsolatoknak, ezért a magyarországi leányvállalat az otthonszépítés és a barkácsolás iránt érdeklődők számára létrehozta saját közösségét a Facebook-on. A döntést több hónapos monitoring és elemzői munka előzte meg, melynek során a Praktiker kielemezte konkurenseit és a fogyasztói aktivitásokat a közösségi térben. A Facebook-on több mint 3,4 millió magyar regisztrálta magát, így a Praktiker a fogyasztói igényeknek is eleget tett azzal, hogy közvetlen elérhetőséget biztosított vásárlói számára a világ legnagyobb közösségi portálján.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Zárva lesznek a Rossmann üzletek Szenteste
A Rossmann Magyarország idén is szabadnapot biztosít munkatársai számára december…
Tovább olvasom >KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >