Közösséget épít a Praktiker
Az otthonszépítés és a barkácsolás iránt érdeklődőket kívánja egységbe kovácsolni a Praktiker a közösségi térben. Az online aktivitások fókuszában tippek és ötletek állnak. Egy pályázat keretében a belsőépítész blogger a Praktiker választékából megtervezi és átalakítja a rajongók otthonait.
Az innováció és a márkaépítés jegyében a Praktiker stratégiai szerepet szán a jövőben az online vevőkapcsolatoknak, ezért a magyarországi leányvállalat az otthonszépítés és a barkácsolás iránt érdeklődők számára létrehozta saját közösségét a Facebook-on. A döntést több hónapos monitoring és elemzői munka előzte meg, melynek során a Praktiker kielemezte konkurenseit és a fogyasztói aktivitásokat a közösségi térben. A Facebook-on több mint 3,4 millió magyar regisztrálta magát, így a Praktiker a fogyasztói igényeknek is eleget tett azzal, hogy közvetlen elérhetőséget biztosított vásárlói számára a világ legnagyobb közösségi portálján.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >