Közösen keresik a kiutat a válságból a tejgazdaság szereplői
A szakemberek szerint a hazai tejipar versenyképességét hosszú távon úgy lehet biztosítani, ha itthon tartjuk a magyar termelők által megtermelt tejet.
Néhány héttel ezelőtt a tejpiac egyik legnagyobb szereplője, a SOLE-MiZo ZRt. a tejipart érintő hatások elemzésére iparági egyeztetést kezdeményezett. A Tej Terméktanács és a Sole-Mizo által összehívott tejipari kerekasztal-beszélgetést a termelők, feldolgozók és érdekképviseleti szervek, valamint a Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium részvételével december 10-én tartották. A szervezők alapvető célja az volt, hogy egy hosszú távú partnerség feltételeit teremtsék meg az iparág szereplői között, hogy felkészülten érjék az országot a nemzetközi tendenciák által befolyásolt piaci változások.
A résztvevők feladatul tűzték ki a fogyasztói bizalom, a hazai termék iránti lojalitás növelését az ágazati marketing segítségével. Az FVM is keresi a lehetőségét egy, a társadalom által elfogadott támogatási rendszer kialakítására, amelynek célja a fogyasztói igények mind teljesebb körű kielégítése és a költségek csökkentése.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >