Közös workshopot szervezett az ÖRT és az IM
Rekordlétszámú érdeklődés mellett rendezte az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) az első közös workshopját az Igazságügyi Minisztérium (IM) szakembereivel a fogyasztóvédelmi hatóság reklámozási gyakorlatot érintő tevékenységével kapcsolatban. A kiemelt vizsgálati témák mellett a korábbi ellenőrzési eredmények és azok tapasztalatait is bemutatták.
A cikk a Trade magazin 2024/5. lapszámában olvasható.
– A szakmai szervezet munkájának eredményességét igazolták a 2023. évi ellenőrzések tapasztalatai is, ahol közel 1800 reklám vizsgálata során mindösszesen 30 esetben (1,6%-os arány) volt kifogásolható tartalma a reklámoknak, ami más ágazati vizsgálatokhoz képest példaértékű lehet – mondta a rendezvényen Csákiné dr. Gyuris Krisztina, az IM Fogyasztóvédelmi Stratégiai Főosztályának vezetője.
Az ÖRT szakmai szervezetként nagy hangsúly fektet arra, hogy segítse tagságát az előzetes megfelelés területén. Az éves szinten több mint 1000 reklámelőzetes véleményezése és számos vállalati tréning, valamint egyedi konzultáció mellett fókuszterület a hatóságokkal való együttműködés is.
– Külön megtiszteltetés volt számunkra, hogy dr. Pilz Tamás helyettes államtitkár úr kinevezése után elsők között fogadott bennünket, és támogatásáról biztosította az ÖRT-t az etikus reklámozásért folytatott munkájában, melynek köszönhetően többek között létrejöhetett a tagságunk részéről is nagy érdeklődéssel várt közös workshop – nyilatkozta Gerendi Zsolt, a szakmai szervezet főtitkára, az esemény szervezője. //
Kapcsolódó cikkeink
A barista és a tökéletes kávévending-automata közötti állapot
A robotok munkába állítása a vendéglátásban talán már nincs annyira…
Tovább olvasom >A Wolt elindítja a hibrid kiszállítást
A Wolt április közepén az éttermek változó igényeinek jobb kiszolgálása…
Tovább olvasom >Minden tekintetben sikeres volt a SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás
Hatalmas sikerrel zárt az idei SIRHA Budapest. Kelet-Közép-Európa legjelentősebb nemzetközi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >