Közös versenyen keresi Németországban a ProVeg és a Lidl a legjobb sajtalternatívákat
A Lidl Németország és a ProVeg Incubator együtt igyekeznek az európai növényi sajthelyettesítő szektor leginnovatívabb megoldásait felkutatni. A győztes termék a Lidl németországi üzleteiben, a vállalat saját márkája, a Vemondo égisze alatt kerül forgalomba – áll a szervezet honlapján megjelent közleményben.
(Fotó: Jérémy-Günther-Heinz Jähnick/ Somain/ Lidl (01) / Wikimedia Commons / Cc-by-sa 3.0)
A növényi sajthelyettesítők piaca dinamikusan fejlődik, a Lidl pedig olyan innovatív termékeket keres, amelyekkel fenntartható élelmiszer-kínálatát bővíthetné. A versenyre nemcsak késztermékek, de olyan új összetevők és gyártási technológiák nevezését is várják, amelyek forradalmasíthatják a növényi sajtalternatívák előállítását.
Egyedülálló lehetőség startupok számára
Antje Räuscher, a ProVeg Incubator vezetője szerint a kezdeményezés kiváló lehetőséget teremt a startup vállalkozások számára, hogy termékeiket szélesebb piacra juttassák el és a Lidl szakértőivel közösen fejlesszék tovább. Christoph Graf, a Lidl Németország beszerzési igazgatója pedig kiemelte, hogy a kereskedő az érlelt, reszelt és szeletelt sajthelyettesítők, valamint az olvasztható, és kenhető alternatívák terén keres újszerű megoldásokat.
A verseny menete és feltételei
A pályázók Európából, a Közel-Keletről és Afrikából (EMEA régió) jelentkezhetnek, amennyiben termékeik megfelelnek a német élelmiszer-biztonsági és minőségi előírásoknak, beleértve az IFS vagy BRCGS tanúsítványok követelményeit is, valamint kiskereskedelmi forgalmazásra készek. Az alapanyagokkal és technológiai innovációkkal nevezőknek a megoldásaik meglévő gyártási folyamatokba integrálhatóságát szükséges demonstrálniuk.
A jelentkezési határidő 2025. április 27. A döntőben a Lidl és a ProVeg vezetői kóstolón értékelik a legjobb termékeket, majd kihirdetik a nyertest, aki nemcsak piaci megjelenést, de marketingtámogatást is kap a Lidl és a ProVeg részéről.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb akvizícióra készül a Lidl és Kaufland tulajdonosa
A Schwarz Csoport gyártóvállalata, a Schwarz Produktion bejelentette, hogy felvásárolja…
Tovább olvasom >Erőteljes növekedés előtt a növényi alapú étrend-kiegészítők piaca
A növényi alapú étrend-kiegészítők globális piaca a 2025-ös 27,52 milliárd…
Tovább olvasom >Ugrásszerűen nő az alternatívfehérje-szabadalmak száma
A Good Food Institute a maga nemében első és egyedülálló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >