Közös versenyen keresi Németországban a ProVeg és a Lidl a legjobb sajtalternatívákat
A Lidl Németország és a ProVeg Incubator együtt igyekeznek az európai növényi sajthelyettesítő szektor leginnovatívabb megoldásait felkutatni. A győztes termék a Lidl németországi üzleteiben, a vállalat saját márkája, a Vemondo égisze alatt kerül forgalomba – áll a szervezet honlapján megjelent közleményben.
(Fotó: Jérémy-Günther-Heinz Jähnick/ Somain/ Lidl (01) / Wikimedia Commons / Cc-by-sa 3.0)
A növényi sajthelyettesítők piaca dinamikusan fejlődik, a Lidl pedig olyan innovatív termékeket keres, amelyekkel fenntartható élelmiszer-kínálatát bővíthetné. A versenyre nemcsak késztermékek, de olyan új összetevők és gyártási technológiák nevezését is várják, amelyek forradalmasíthatják a növényi sajtalternatívák előállítását.
Egyedülálló lehetőség startupok számára
Antje Räuscher, a ProVeg Incubator vezetője szerint a kezdeményezés kiváló lehetőséget teremt a startup vállalkozások számára, hogy termékeiket szélesebb piacra juttassák el és a Lidl szakértőivel közösen fejlesszék tovább. Christoph Graf, a Lidl Németország beszerzési igazgatója pedig kiemelte, hogy a kereskedő az érlelt, reszelt és szeletelt sajthelyettesítők, valamint az olvasztható, és kenhető alternatívák terén keres újszerű megoldásokat.
A verseny menete és feltételei
A pályázók Európából, a Közel-Keletről és Afrikából (EMEA régió) jelentkezhetnek, amennyiben termékeik megfelelnek a német élelmiszer-biztonsági és minőségi előírásoknak, beleértve az IFS vagy BRCGS tanúsítványok követelményeit is, valamint kiskereskedelmi forgalmazásra készek. Az alapanyagokkal és technológiai innovációkkal nevezőknek a megoldásaik meglévő gyártási folyamatokba integrálhatóságát szükséges demonstrálniuk.
A jelentkezési határidő 2025. április 27. A döntőben a Lidl és a ProVeg vezetői kóstolón értékelik a legjobb termékeket, majd kihirdetik a nyertest, aki nemcsak piaci megjelenést, de marketingtámogatást is kap a Lidl és a ProVeg részéről.
Kapcsolódó cikkeink
Visszaesett a kereslet: a Penny megszünteti az online házhozszállítást Németországban
A Penny bejelentette, hogy megszünteti online élelmiszer-házhozszállítási szolgáltatását Németországban, mivel…
Tovább olvasom >Új „Live Well” címkét vezet be a Lidl Nagy-Britanniában
A Lidl GB lesz az első brit diszkontlánc, amely saját…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >További cikkeink
GVH: az árréscsökkentés mérsékelte az árakat, az OKSZ bírálatát vitatják
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közlése szerint az árréscsökkentés eredményes volt,…
Tovább olvasom >Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >Meghosszabbította a kormány az árrésstopot
Orbán Viktor a Harcosok Klubja nevű Facebook-csoportban jelentette be, hogy…
Tovább olvasom >