Közös versenyen keresi Németországban a ProVeg és a Lidl a legjobb sajtalternatívákat
A Lidl Németország és a ProVeg Incubator együtt igyekeznek az európai növényi sajthelyettesítő szektor leginnovatívabb megoldásait felkutatni. A győztes termék a Lidl németországi üzleteiben, a vállalat saját márkája, a Vemondo égisze alatt kerül forgalomba – áll a szervezet honlapján megjelent közleményben.
(Fotó: Jérémy-Günther-Heinz Jähnick/ Somain/ Lidl (01) / Wikimedia Commons / Cc-by-sa 3.0)
A növényi sajthelyettesítők piaca dinamikusan fejlődik, a Lidl pedig olyan innovatív termékeket keres, amelyekkel fenntartható élelmiszer-kínálatát bővíthetné. A versenyre nemcsak késztermékek, de olyan új összetevők és gyártási technológiák nevezését is várják, amelyek forradalmasíthatják a növényi sajtalternatívák előállítását.
Egyedülálló lehetőség startupok számára
Antje Räuscher, a ProVeg Incubator vezetője szerint a kezdeményezés kiváló lehetőséget teremt a startup vállalkozások számára, hogy termékeiket szélesebb piacra juttassák el és a Lidl szakértőivel közösen fejlesszék tovább. Christoph Graf, a Lidl Németország beszerzési igazgatója pedig kiemelte, hogy a kereskedő az érlelt, reszelt és szeletelt sajthelyettesítők, valamint az olvasztható, és kenhető alternatívák terén keres újszerű megoldásokat.
A verseny menete és feltételei
A pályázók Európából, a Közel-Keletről és Afrikából (EMEA régió) jelentkezhetnek, amennyiben termékeik megfelelnek a német élelmiszer-biztonsági és minőségi előírásoknak, beleértve az IFS vagy BRCGS tanúsítványok követelményeit is, valamint kiskereskedelmi forgalmazásra készek. Az alapanyagokkal és technológiai innovációkkal nevezőknek a megoldásaik meglévő gyártási folyamatokba integrálhatóságát szükséges demonstrálniuk.
A jelentkezési határidő 2025. április 27. A döntőben a Lidl és a ProVeg vezetői kóstolón értékelik a legjobb termékeket, majd kihirdetik a nyertest, aki nemcsak piaci megjelenést, de marketingtámogatást is kap a Lidl és a ProVeg részéről.
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >Németországban havi szinten csökkentek, éves összevetésben nőttek a nagykereskedelmi árak májusban
Németországban májusban havi szinten gyorsult a nagykereskedelmi árak csökkenése, éves…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >