Közös versenyen keresi Németországban a ProVeg és a Lidl a legjobb sajtalternatívákat
A Lidl Németország és a ProVeg Incubator együtt igyekeznek az európai növényi sajthelyettesítő szektor leginnovatívabb megoldásait felkutatni. A győztes termék a Lidl németországi üzleteiben, a vállalat saját márkája, a Vemondo égisze alatt kerül forgalomba – áll a szervezet honlapján megjelent közleményben.
(Fotó: Jérémy-Günther-Heinz Jähnick/ Somain/ Lidl (01) / Wikimedia Commons / Cc-by-sa 3.0)
A növényi sajthelyettesítők piaca dinamikusan fejlődik, a Lidl pedig olyan innovatív termékeket keres, amelyekkel fenntartható élelmiszer-kínálatát bővíthetné. A versenyre nemcsak késztermékek, de olyan új összetevők és gyártási technológiák nevezését is várják, amelyek forradalmasíthatják a növényi sajtalternatívák előállítását.
Egyedülálló lehetőség startupok számára
Antje Räuscher, a ProVeg Incubator vezetője szerint a kezdeményezés kiváló lehetőséget teremt a startup vállalkozások számára, hogy termékeiket szélesebb piacra juttassák el és a Lidl szakértőivel közösen fejlesszék tovább. Christoph Graf, a Lidl Németország beszerzési igazgatója pedig kiemelte, hogy a kereskedő az érlelt, reszelt és szeletelt sajthelyettesítők, valamint az olvasztható, és kenhető alternatívák terén keres újszerű megoldásokat.
A verseny menete és feltételei
A pályázók Európából, a Közel-Keletről és Afrikából (EMEA régió) jelentkezhetnek, amennyiben termékeik megfelelnek a német élelmiszer-biztonsági és minőségi előírásoknak, beleértve az IFS vagy BRCGS tanúsítványok követelményeit is, valamint kiskereskedelmi forgalmazásra készek. Az alapanyagokkal és technológiai innovációkkal nevezőknek a megoldásaik meglévő gyártási folyamatokba integrálhatóságát szükséges demonstrálniuk.
A jelentkezési határidő 2025. április 27. A döntőben a Lidl és a ProVeg vezetői kóstolón értékelik a legjobb termékeket, majd kihirdetik a nyertest, aki nemcsak piaci megjelenést, de marketingtámogatást is kap a Lidl és a ProVeg részéről.
Kapcsolódó cikkeink
Új élelmiszerek üzletbeli tesztelését teszi lehetővé az Edeka Nord Németországban
Az Edeka Nord és a Food Harbour Hamburg most bejelentett…
Tovább olvasom >Újraszervezés után új lendületben a Pepco – a magyar piac stratégiai nyertes
Miközben a Pepco csoport fájdalmas németországi kivonulást hajt végre, a…
Tovább olvasom >Újrahasznosított palackokkal újít a Lidl – egyre zöldebb a sajátmárkás kínálat
A Lidl Magyarország ismét fontos lépést tett a fenntarthatóság felé:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >