Közös védjegy az európai történelmi borvidékeknek
A világörökséghez tartozó hét borvidék képviselője egységes marketing eszközök kidolgozásáról és közös védjegy bevezetéséről állapodott meg a VITOTOUR fórumon, a feladatokhoz az Európai Uniótól pályázati pénzt is nyertek.
A program célja, hogy az európai világörökségi borvidékek
között egy olyan időtálló kapcsolat alakuljon ki, amely alapja lehet további
hosszú távú közös munkának. A projekt keretében turisztikai, kommunikációs és
tájképvédelmi együttműködéseket dolgoznak ki a Tokaji Történelmi Borvidék, a
portugál Douro-völgy, az olasz Cinque Terre, a német Rajna-völgy, a francia
Szent Emilion- és a Loire-völgy, az osztrák Fertő-Neusedlersee borászatainak képviselői.
A Loire-völgy kezelő szerve – Mission Val de Loire – gesztorságával közös
pályázatot adtak be az Európai Unió INTERREG III C. programjára, és
összességében 390 ezer eurót nyertek el. Ehhez a hét borvidék 249 ezer euróval
járult még hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tízből hat Z-generációs vásárlónak a felhasználói élmény és a megbízható értékelések a legfontosabbak
Több mint 75% vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik…
Tovább olvasom >A francia szupermarketeknek tájékoztatniuk kell a vásárlókat a termékméret csökkentésről
Július 1-jétől a francia szupermarketeknek ún. „zsugorflációs”tájékoztatási kötelezettsége van, azaz…
Tovább olvasom >KSH: A bruttó átlagkereset 605 400 forint volt 2024. februárban, 14,0 százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban
2024. februárban a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete 605…
Tovább olvasom >