Közös védjegy az európai történelmi borvidékeknek
A világörökséghez tartozó hét borvidék képviselője egységes marketing eszközök kidolgozásáról és közös védjegy bevezetéséről állapodott meg a VITOTOUR fórumon, a feladatokhoz az Európai Uniótól pályázati pénzt is nyertek.
A program célja, hogy az európai világörökségi borvidékek
között egy olyan időtálló kapcsolat alakuljon ki, amely alapja lehet további
hosszú távú közös munkának. A projekt keretében turisztikai, kommunikációs és
tájképvédelmi együttműködéseket dolgoznak ki a Tokaji Történelmi Borvidék, a
portugál Douro-völgy, az olasz Cinque Terre, a német Rajna-völgy, a francia
Szent Emilion- és a Loire-völgy, az osztrák Fertő-Neusedlersee borászatainak képviselői.
A Loire-völgy kezelő szerve – Mission Val de Loire – gesztorságával közös
pályázatot adtak be az Európai Unió INTERREG III C. programjára, és
összességében 390 ezer eurót nyertek el. Ehhez a hét borvidék 249 ezer euróval
járult még hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >