Közös vállalatot hozott létre a Carrefour és a Publicis Groupe
Unlimitail néven indult közös vállalattal célozta meg a Carrefour Group és a Publicis Groupe a kontinentális európai, brazil és argentin kiskereskedelmi médiapiacot.
A vállalat hat hónappal a kezdeményezés bejelentése után indult el, és a minden évben Párizsban megrendezett európai startup és technológiai konferencia, a VivaTech keretében került bemutatásra.
Az Unlimitail célja, hogy európai és latin-amerikai működésében elérje a retail média ugyanazt a volument, komplexitást és következetességet, mint ami felívelését az Egyesült Államokban is lehetővé teszi.
A Carrefour szerint a piac legfejlettebb technológiáit, a „CitrusAd powered by Epsilon”-t, valamint a Carrefour kiskereskedelmi médiával kapcsolatos tudását és szakértelmét egyesítve az új vállalkozás olyan médiaszereplővé válhat, amely a teljes retail média értékláncot lefedi Európában, Brazíliában és Argentínában.
Monetizációs megoldások
Az Unlimitail mindössze hat hónap alatt konvertálta a több mint 120 millió ügyfelet és havonta 1,5 milliárd megtekintett oldalt képviselő első 13 kiskereskedelmi partnerét.
Ezek közé tartozik a Kingfisher France, Groupe Galeries Lafayette, Rakuten France, Showroomprive Group, ÏDKIDS, LuisaViaRoma, MyOrigines, Bringo, Electra Group, Maquillalia, Juguetilandia, Public és 2 Carrefour franchise partner Marokkóban (LabelVie) és Izraelben (Electra Consumer Products).
Az Unlimitail képes lesz a kiskereskedők számára kész monetizációs megoldásokat kínálni. A vállalat szerint a hirdetők számára közvetlen hozzáférést kínál olyan prémium készletekhez, amelyek a legmagasabb konverziós arányt és a hirdetők számára a legmagasabb reklámköltés-megtérülést generálják.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Pisztáciás offenzívát indít a Carrefour Polska
Jelentősen bővíti pisztáciás termékkínálatát a Carrefour Polska, több mint 100…
Tovább olvasom >25 üzletet zár be az Alcampo Spanyolországban
Az Auchan spanyol leányvállalata, az Alcampo bejelentette, hogy átszervezési programja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Megtartotta közgyűlését az Országos Kereskedelmi Szövetség
Az Országos Kereskedelmi Szövetség éves közgyűlésén megerősítette egyes régi, illetve…
Tovább olvasom >860 milliárdos árbevételt ért el 2024-ben a Coop
Mintegy 4 százalékos növekedésnek köszönhetően 860 milliárd forintos árbevételt ért…
Tovább olvasom >