Közös vállalatot hozott létre a Carrefour és a Publicis Groupe
Unlimitail néven indult közös vállalattal célozta meg a Carrefour Group és a Publicis Groupe a kontinentális európai, brazil és argentin kiskereskedelmi médiapiacot.
A vállalat hat hónappal a kezdeményezés bejelentése után indult el, és a minden évben Párizsban megrendezett európai startup és technológiai konferencia, a VivaTech keretében került bemutatásra.
Az Unlimitail célja, hogy európai és latin-amerikai működésében elérje a retail média ugyanazt a volument, komplexitást és következetességet, mint ami felívelését az Egyesült Államokban is lehetővé teszi.
A Carrefour szerint a piac legfejlettebb technológiáit, a „CitrusAd powered by Epsilon”-t, valamint a Carrefour kiskereskedelmi médiával kapcsolatos tudását és szakértelmét egyesítve az új vállalkozás olyan médiaszereplővé válhat, amely a teljes retail média értékláncot lefedi Európában, Brazíliában és Argentínában.
Monetizációs megoldások
Az Unlimitail mindössze hat hónap alatt konvertálta a több mint 120 millió ügyfelet és havonta 1,5 milliárd megtekintett oldalt képviselő első 13 kiskereskedelmi partnerét.
Ezek közé tartozik a Kingfisher France, Groupe Galeries Lafayette, Rakuten France, Showroomprive Group, ÏDKIDS, LuisaViaRoma, MyOrigines, Bringo, Electra Group, Maquillalia, Juguetilandia, Public és 2 Carrefour franchise partner Marokkóban (LabelVie) és Izraelben (Electra Consumer Products).
Az Unlimitail képes lesz a kiskereskedők számára kész monetizációs megoldásokat kínálni. A vállalat szerint a hirdetők számára közvetlen hozzáférést kínál olyan prémium készletekhez, amelyek a legmagasabb konverziós arányt és a hirdetők számára a legmagasabb reklámköltés-megtérülést generálják.
Kapcsolódó cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >A francia élelmiszerbankokat támogatja a Carrefour
A Carrefour 1,5 millió euróval támogatja a Francia Élelmiszerbankok Szövetségét…
Tovább olvasom >A Bringóval társulva gyűjti vissza a Carrefour a csomagolási hulladékot Romániában
A Carrefour a Bringo élelmiszer-házhozszállító szolgáltatással együttműködésben visszagyűjti a feleslegessé…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >