Közös vállalatot hozott létre a Carrefour és a Publicis Groupe
Unlimitail néven indult közös vállalattal célozta meg a Carrefour Group és a Publicis Groupe a kontinentális európai, brazil és argentin kiskereskedelmi médiapiacot.
A vállalat hat hónappal a kezdeményezés bejelentése után indult el, és a minden évben Párizsban megrendezett európai startup és technológiai konferencia, a VivaTech keretében került bemutatásra.
Az Unlimitail célja, hogy európai és latin-amerikai működésében elérje a retail média ugyanazt a volument, komplexitást és következetességet, mint ami felívelését az Egyesült Államokban is lehetővé teszi.
A Carrefour szerint a piac legfejlettebb technológiáit, a „CitrusAd powered by Epsilon”-t, valamint a Carrefour kiskereskedelmi médiával kapcsolatos tudását és szakértelmét egyesítve az új vállalkozás olyan médiaszereplővé válhat, amely a teljes retail média értékláncot lefedi Európában, Brazíliában és Argentínában.
Monetizációs megoldások
Az Unlimitail mindössze hat hónap alatt konvertálta a több mint 120 millió ügyfelet és havonta 1,5 milliárd megtekintett oldalt képviselő első 13 kiskereskedelmi partnerét.
Ezek közé tartozik a Kingfisher France, Groupe Galeries Lafayette, Rakuten France, Showroomprive Group, ÏDKIDS, LuisaViaRoma, MyOrigines, Bringo, Electra Group, Maquillalia, Juguetilandia, Public és 2 Carrefour franchise partner Marokkóban (LabelVie) és Izraelben (Electra Consumer Products).
Az Unlimitail képes lesz a kiskereskedők számára kész monetizációs megoldásokat kínálni. A vállalat szerint a hirdetők számára közvetlen hozzáférést kínál olyan prémium készletekhez, amelyek a legmagasabb konverziós arányt és a hirdetők számára a legmagasabb reklámköltés-megtérülést generálják.
Kapcsolódó cikkeink
Vegyes eredmények a Carrefournál
A francia kereskedő 2025 első felében veszteségeket kellett, hogy elkönyveljen…
Tovább olvasom >Belgium engedélyezi a boltok heti hét napos nyitvatartását
Eltörli a belga kormány a kiskereskedelmi üzletek heti egy zárvatartási…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gulyás Gergely: november 30-ig meghosszabbítják az árrésstopot
November 30-ig meghosszabbítják az árrésstopot – jelentette ki a Miniszterelnökséget…
Tovább olvasom >Új rekordot döntött a világ instant tésztaleves-fogyasztása – Magyarország stabilan a TOP50-ben
A világ instant tésztaleves-fogyasztása új csúcsra ért: a World Instant…
Tovább olvasom >Augusztusban jelentősen javult a lakosság gazdasági közérzete a Századvég szerint
A Századvég Konjunktúrakutató Zrt. 2025. augusztusi felmérése alapján a lakosság…
Tovább olvasom >