Közös vállalatot alapított a Bel Group és az indiai Britannia Industries
A francia sajtgyártó Bel Group közös vállalatot alapít az indiai Britannia Industries Ltd-vel (BIL). A tranzakció értelmében az előbbi 49%-os részesedést szerez a BDPL-ben (Britannia Dairy Private Limited).
A Britannia 100%-os tulajdonában lévő BDPL a jövőben „Britannia Bel Foods Private Limited” néven működik tovább, a Britannia Industries pedig 51%-os részesedéshez jut a közös vállalatban.
Varun Berry, a Britannia Industries ügyvezető alelnöke és ügyvezető igazgatója a közös vállalkozással kapcsolatban elmondta: „A Britannia és a Bel Group közötti partnerség a fogyasztók számára világszínvonalú sajttermékeket eredményez, amelyeket mostantól Indiában készülnek. […] A közös vállalkozás hatékoyabb piaci hozzáféréshez juttatja Maharashtra tejtermelőit az elmúlt három évben jelentős fejlődésen keresztülment hozamoptimalizált tejgyűjtési kezdeményezésünk révén.”
A közös vállalkozás célja, hogy tápláló, ízletes és megfizethető sajttermékek széles választékát tegye elérhetővé az indiai piacon.
A sajttermékeket a közös vállalat új, korszerű létesítményében, a maharasi Ranjangaonban (Maharashtra) fogják gyártani a régió helyi gazdáitól begyűjtött tejből.
A név ötvözi majd a „Britannia” és a „The Laughing Cow” („Nevető tehén”) márkaneveket, és a termékek innovatív formátumokban kerülnek bevezetésre a sajtkategória rohamos növekedését kihasználva az országban – jegyezte meg a Bel Group.
Cécile Béliot, a Bel Group vezérigazgatója kijelentette: „A Britanniával létrejött stratégiai partnerség Indiában új lépés a Bel Group ázsiai fejlődésében és összhangban áll azzal a küldetésünkkel, hogy egészségesebb és felelősebb élelmiszereket kínáljunk mindenkinek.”
„Büszkék vagyunk arra, hogy a Britannia-val, egy Indiában ikonikus márkával és masszív értékesítési rendszerrel rendelkező vállalattal dolgozhatunk együtt. Azáltal, hogy egyesítjük a Britannia szakértelmét ikonikus márkánkkal, valamint a sajttermékekkel kapcsolatos know-how-nkkal és tudásunkkal, jó eséllyel kínálhatunk ízletes, tápláló és megfizethető sajttermékeket minden indiai fogyasztónak, és tölthetünk be vezető szerepet a növekvő indiai sajtpiacon” – tette hozzá a szakember.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >