Közös karácsonyi „játékbankot” létesít a Lidl és Neighbourly az Egyesült Királyságban
A karácsonyi játékadományozási kezdeményezést indít a Lidl 940 Egyesült Királyságbeli üzletében jótékonysági szervezetek és közösségi csoportok támogatására.
A Neighbourly adományozó platformmal összefogva indított projekt alapját kutatási eredmény szolgáltatja, mely szerint a helyi ügyek képviselői 80%-ban találnák hasznosnak a játékadományokat az ünnepi szezonban.
November 3-tól a diszkontlánc vásárlói leadhatják által környékükön élő gyerekeknek ajándékba szánt és hozzájuk jótékonysági szervezetek által eljuttatandó bontatlan, új játékadományaikat – így társasjátékokat, kirakókat, könyveket, kézműves-készleteket.
A Lidl emellett a karácsonyi időszakban 250.000 fonttal támogatja a jótékonysági szervezeteket és ígéretet tett, hogy soha nem látott mennyiségű ételt – így karácsonyi élelmiszereket is – adományoz idén. Ezzel együtt élelmiszermentő programjában a lánc több mint egymillió adag ételt oszt szét a rászorulók között.
„Azt akartuk, hogy az idei évben a lehető leghasznosabban segítsük ezeket a közösségeket, ezért kikértük partnereink – 1500 jótékonysági szervezet, élelmiszerbank és közösségi csoport – véleményét, amelyből egyértelműen az körvonalazódott, hogy a legnagyobb szükség élelmiszerre, játékokra és pénzre van” – mondta el Ryan McDonnell, a Lidl GB vezérigazgatója.
„Reményeink szerint a játékadományozási pontok nyitásával egyszerűbbé tesszük adományozni szándékozó vásárlóink számára a helyi jó ügyekhez való közvetlen hozzájárulást és a leginkább rászorulóknak való segítségnyújtást .”
A Neighbourly vezérigazgatója, Steve Butterworth hozzátette, hogy “legfrissebb közösségi felmérésünkből a családokra az idei télen nehezedő pénzügyi terhek rajzolódtak ki. Most, hogy a helyi közösségek mind az élelmiszer-, mind pedig a pénzadományozás mértékében jelentős visszaesést tapasztalnak, a Lidl-vásárlók részéről érkező minden támogatás kritikus fontosságú. Sok családnak okoz nehézséget a karácsonyi ajándékozás, ezért egy ilyen, a szülők ezirányú gondjait enyhítő projekt hatalmas jelentőséggel bír.”
Kapcsolódó cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >