Közös karácsonyi „játékbankot” létesít a Lidl és Neighbourly az Egyesült Királyságban
A karácsonyi játékadományozási kezdeményezést indít a Lidl 940 Egyesült Királyságbeli üzletében jótékonysági szervezetek és közösségi csoportok támogatására.
A Neighbourly adományozó platformmal összefogva indított projekt alapját kutatási eredmény szolgáltatja, mely szerint a helyi ügyek képviselői 80%-ban találnák hasznosnak a játékadományokat az ünnepi szezonban.
November 3-tól a diszkontlánc vásárlói leadhatják által környékükön élő gyerekeknek ajándékba szánt és hozzájuk jótékonysági szervezetek által eljuttatandó bontatlan, új játékadományaikat – így társasjátékokat, kirakókat, könyveket, kézműves-készleteket.
A Lidl emellett a karácsonyi időszakban 250.000 fonttal támogatja a jótékonysági szervezeteket és ígéretet tett, hogy soha nem látott mennyiségű ételt – így karácsonyi élelmiszereket is – adományoz idén. Ezzel együtt élelmiszermentő programjában a lánc több mint egymillió adag ételt oszt szét a rászorulók között.
„Azt akartuk, hogy az idei évben a lehető leghasznosabban segítsük ezeket a közösségeket, ezért kikértük partnereink – 1500 jótékonysági szervezet, élelmiszerbank és közösségi csoport – véleményét, amelyből egyértelműen az körvonalazódott, hogy a legnagyobb szükség élelmiszerre, játékokra és pénzre van” – mondta el Ryan McDonnell, a Lidl GB vezérigazgatója.
„Reményeink szerint a játékadományozási pontok nyitásával egyszerűbbé tesszük adományozni szándékozó vásárlóink számára a helyi jó ügyekhez való közvetlen hozzájárulást és a leginkább rászorulóknak való segítségnyújtást .”
A Neighbourly vezérigazgatója, Steve Butterworth hozzátette, hogy “legfrissebb közösségi felmérésünkből a családokra az idei télen nehezedő pénzügyi terhek rajzolódtak ki. Most, hogy a helyi közösségek mind az élelmiszer-, mind pedig a pénzadományozás mértékében jelentős visszaesést tapasztalnak, a Lidl-vásárlók részéről érkező minden támogatás kritikus fontosságú. Sok családnak okoz nehézséget a karácsonyi ajándékozás, ezért egy ilyen, a szülők ezirányú gondjait enyhítő projekt hatalmas jelentőséggel bír.”
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Bank360: Költekezés helyett inkább spórolt a lakosság karácsony előtt
Az ünnepek előtt még szépen híztak a lakossági bankszámlák és…
Tovább olvasom >Megnyitotta első outlet üzletét a Lidl Csehországban
Megnyílt a Lidl első outlet formátumú üzlete Prágában, a Štěrboholy…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >