Közös karácsonyi „játékbankot” létesít a Lidl és Neighbourly az Egyesült Királyságban
A karácsonyi játékadományozási kezdeményezést indít a Lidl 940 Egyesült Királyságbeli üzletében jótékonysági szervezetek és közösségi csoportok támogatására.
A Neighbourly adományozó platformmal összefogva indított projekt alapját kutatási eredmény szolgáltatja, mely szerint a helyi ügyek képviselői 80%-ban találnák hasznosnak a játékadományokat az ünnepi szezonban.
November 3-tól a diszkontlánc vásárlói leadhatják által környékükön élő gyerekeknek ajándékba szánt és hozzájuk jótékonysági szervezetek által eljuttatandó bontatlan, új játékadományaikat – így társasjátékokat, kirakókat, könyveket, kézműves-készleteket.
A Lidl emellett a karácsonyi időszakban 250.000 fonttal támogatja a jótékonysági szervezeteket és ígéretet tett, hogy soha nem látott mennyiségű ételt – így karácsonyi élelmiszereket is – adományoz idén. Ezzel együtt élelmiszermentő programjában a lánc több mint egymillió adag ételt oszt szét a rászorulók között.
„Azt akartuk, hogy az idei évben a lehető leghasznosabban segítsük ezeket a közösségeket, ezért kikértük partnereink – 1500 jótékonysági szervezet, élelmiszerbank és közösségi csoport – véleményét, amelyből egyértelműen az körvonalazódott, hogy a legnagyobb szükség élelmiszerre, játékokra és pénzre van” – mondta el Ryan McDonnell, a Lidl GB vezérigazgatója.
„Reményeink szerint a játékadományozási pontok nyitásával egyszerűbbé tesszük adományozni szándékozó vásárlóink számára a helyi jó ügyekhez való közvetlen hozzájárulást és a leginkább rászorulóknak való segítségnyújtást .”
A Neighbourly vezérigazgatója, Steve Butterworth hozzátette, hogy “legfrissebb közösségi felmérésünkből a családokra az idei télen nehezedő pénzügyi terhek rajzolódtak ki. Most, hogy a helyi közösségek mind az élelmiszer-, mind pedig a pénzadományozás mértékében jelentős visszaesést tapasztalnak, a Lidl-vásárlók részéről érkező minden támogatás kritikus fontosságú. Sok családnak okoz nehézséget a karácsonyi ajándékozás, ezért egy ilyen, a szülők ezirányú gondjait enyhítő projekt hatalmas jelentőséggel bír.”
Kapcsolódó cikkeink
Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >