Közös céget alapít a B&P Social Branding és a NetAktív
Stratégiai együttműködésről és közös vállalat létrehozásáról szóló döntést jelentettek be a B&P Social Branding márkaügynökség és a NetAktív Kommunikációs Ügynökség tulajdonosai novemberben.A B&P BrandAktív néven létrejövő stratégiai kommunikációs és márkaügynökség márka- és reputáció-menedzsment szolgáltatásokat kínál partnereinek. Portfóliójában megtalálható a márkaépítés, a márkastratégiai tervezés és kivitelezés, az arculattervezés és design, az integrált stratégiai és taktikai közkapcsolat menedzsment, a válságkommunikáció, a rendezvényszervezés és a tréning.
A B&P BrandAktív lesz a jogtulajdonosa Magyarországon a Superbrands és a Business Superbrands nemzetközi márkaértékelési rendszernek is.
Az új céget ügyvezetőként Simon Bernadett, a Well Reklámügynökség korábbi stratégiai tervezője, az Index.hu Zrt. korábbi marketingigazgatója irányítja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >