Közös céget alapít a B&P Social Branding és a NetAktív
Stratégiai együttműködésről és közös vállalat létrehozásáról szóló döntést jelentettek be a B&P Social Branding márkaügynökség és a NetAktív Kommunikációs Ügynökség tulajdonosai novemberben.A B&P BrandAktív néven létrejövő stratégiai kommunikációs és márkaügynökség márka- és reputáció-menedzsment szolgáltatásokat kínál partnereinek. Portfóliójában megtalálható a márkaépítés, a márkastratégiai tervezés és kivitelezés, az arculattervezés és design, az integrált stratégiai és taktikai közkapcsolat menedzsment, a válságkommunikáció, a rendezvényszervezés és a tréning.
A B&P BrandAktív lesz a jogtulajdonosa Magyarországon a Superbrands és a Business Superbrands nemzetközi márkaértékelési rendszernek is.
Az új céget ügyvezetőként Simon Bernadett, a Well Reklámügynökség korábbi stratégiai tervezője, az Index.hu Zrt. korábbi marketingigazgatója irányítja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >