Közös céget alapít a B&P Social Branding és a NetAktív
Stratégiai együttműködésről és közös vállalat létrehozásáról szóló döntést jelentettek be a B&P Social Branding márkaügynökség és a NetAktív Kommunikációs Ügynökség tulajdonosai novemberben.A B&P BrandAktív néven létrejövő stratégiai kommunikációs és márkaügynökség márka- és reputáció-menedzsment szolgáltatásokat kínál partnereinek. Portfóliójában megtalálható a márkaépítés, a márkastratégiai tervezés és kivitelezés, az arculattervezés és design, az integrált stratégiai és taktikai közkapcsolat menedzsment, a válságkommunikáció, a rendezvényszervezés és a tréning.
A B&P BrandAktív lesz a jogtulajdonosa Magyarországon a Superbrands és a Business Superbrands nemzetközi márkaértékelési rendszernek is.
Az új céget ügyvezetőként Simon Bernadett, a Well Reklámügynökség korábbi stratégiai tervezője, az Index.hu Zrt. korábbi marketingigazgatója irányítja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vajda-Papír: lesz elegendő higiéniai papírtermék az országban
A Vajda-Papír termelése a tervezettnek megfelelően folyik, lesz elegendő higiéniai…
Tovább olvasom >BMI: Fennmaradó bővülés júniusban
A Beszerzési Menedzser Index (BMI) szezonálisan kiigazított júniusi értéke: 57,0.…
Tovább olvasom >Újabb belgiumi csokoládégyárban észleltek szalmonellafertőzést okozó baktériumot
Egy újabb belga csokoládégyár üzemében azonosították azt a bélfertőzést okozó…
Tovább olvasom >