Közös céget alapít a B&P Social Branding és a NetAktív
Stratégiai együttműködésről és közös vállalat létrehozásáról szóló döntést jelentettek be a B&P Social Branding márkaügynökség és a NetAktív Kommunikációs Ügynökség tulajdonosai novemberben.A B&P BrandAktív néven létrejövő stratégiai kommunikációs és márkaügynökség márka- és reputáció-menedzsment szolgáltatásokat kínál partnereinek. Portfóliójában megtalálható a márkaépítés, a márkastratégiai tervezés és kivitelezés, az arculattervezés és design, az integrált stratégiai és taktikai közkapcsolat menedzsment, a válságkommunikáció, a rendezvényszervezés és a tréning.
A B&P BrandAktív lesz a jogtulajdonosa Magyarországon a Superbrands és a Business Superbrands nemzetközi márkaértékelési rendszernek is.
Az új céget ügyvezetőként Simon Bernadett, a Well Reklámügynökség korábbi stratégiai tervezője, az Index.hu Zrt. korábbi marketingigazgatója irányítja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tavaly a Black Friday egyetlen éjszaka alatt több mint 43 milliárd forintos forgalmat hozott a magyar e-kereskedelemnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A legszebb pillanatokért igazán megéri – különleges kampányt indított a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egészségtudatos fogyasztók és teljes körű hulladékhasznosítás – így alakítja a piacot a Borsodi Sörgyár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

