Közönségdíjas lett a Lidl Plus
Duplázott a Lidl Magyarország idén májusban bevezetett digitális hűségprogramja, a Lidl Plus, mely „Az Év Honlapja” verseny Közönségdíjasa lett, továbbá megkapta a zsűri különdíját Az Év Applikációja kategóriában.
A Magyar Marketing Szövetség által kiírt „Az Év Honlapja” pályázatra idén rekordszámú, összesen 331 pályázatot nyújtottak be. A pályamunkák mindegyike, kategóriától függetlenül részt vett a közönségszavazásban is, amelyen elsöprő győzelmet aratott a Lidl Plus. Az alkalmazásra összesen több mint 37 500 voks érkezett és mintegy 11 000 szavazattal előzte meg a második helyezettet, így a Lidl Magyarország alkalmazása lett a felhasználók abszolút kedvence.
Az élelmiszerláncok között kiemelten nagy a verseny, melyben akkor tud leginkább kitűnni a Lidl Magyarország, ha túl azon, hogy biztosítja a legjobb ár-érték arányú termékkínálatot, kiegészítő szolgáltatásokat is nyújt vásárlói számára. Ennek innovatív eszköze a vállalat Lidl Plus alkalmazása, mellyel célja a vásárlók számára megkönnyíteni a bevásárlást, valamint honorálni elkötelezettségüket, hogy tovább növelje a Lidl iránti lojalitásukat. A zsűri éppen ezt az innovativitást és funkcionalitást emelte ki értékelésében, és ezek elismeréseként ítélték oda Az Év Applikációja kategória Különdíját a Lidl Plusnak.
Az oklevél ünnepélyes átvételekor Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője elmondta:
„A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos vásárlói elégedettsége és kényelme, ezért is vezettük be Lidl Plus alkalmazásunkat, mely az országban az első, kizárólag digitális hűségprogram. A felhasználók szavazatai alapján elnyert „Az Év Honlapja” Közönségdíjasa cím óriási elismerés, hiszen azt mutatja, hogy vásárlóink valóban szeretik és használják ezt az innovációnkat. Emellett szintén nagy eredmény, hogy a felhasználók mellett a szakmai zsűri „Az Év Applikációja” különdíjjal jutalmazta alkalmazásunkat. A két díj elnyerése újabb igen fontos mérföldkő vállalatunk életében.”
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >Megnyílt Magyarország első PRÍMA élelmiszer OUTLET üzlete
Új fejezetet nyitott a hazai élelmiszer-kereskedelemben a Vörösvár Kft.: 2025.…
Tovább olvasom >