Közönségdíjas lett a Lidl Plus
Duplázott a Lidl Magyarország idén májusban bevezetett digitális hűségprogramja, a Lidl Plus, mely „Az Év Honlapja” verseny Közönségdíjasa lett, továbbá megkapta a zsűri különdíját Az Év Applikációja kategóriában.
A Magyar Marketing Szövetség által kiírt „Az Év Honlapja” pályázatra idén rekordszámú, összesen 331 pályázatot nyújtottak be. A pályamunkák mindegyike, kategóriától függetlenül részt vett a közönségszavazásban is, amelyen elsöprő győzelmet aratott a Lidl Plus. Az alkalmazásra összesen több mint 37 500 voks érkezett és mintegy 11 000 szavazattal előzte meg a második helyezettet, így a Lidl Magyarország alkalmazása lett a felhasználók abszolút kedvence.
Az élelmiszerláncok között kiemelten nagy a verseny, melyben akkor tud leginkább kitűnni a Lidl Magyarország, ha túl azon, hogy biztosítja a legjobb ár-érték arányú termékkínálatot, kiegészítő szolgáltatásokat is nyújt vásárlói számára. Ennek innovatív eszköze a vállalat Lidl Plus alkalmazása, mellyel célja a vásárlók számára megkönnyíteni a bevásárlást, valamint honorálni elkötelezettségüket, hogy tovább növelje a Lidl iránti lojalitásukat. A zsűri éppen ezt az innovativitást és funkcionalitást emelte ki értékelésében, és ezek elismeréseként ítélték oda Az Év Applikációja kategória Különdíját a Lidl Plusnak.
Az oklevél ünnepélyes átvételekor Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője elmondta:
„A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos vásárlói elégedettsége és kényelme, ezért is vezettük be Lidl Plus alkalmazásunkat, mely az országban az első, kizárólag digitális hűségprogram. A felhasználók szavazatai alapján elnyert „Az Év Honlapja” Közönségdíjasa cím óriási elismerés, hiszen azt mutatja, hogy vásárlóink valóban szeretik és használják ezt az innovációnkat. Emellett szintén nagy eredmény, hogy a felhasználók mellett a szakmai zsűri „Az Év Applikációja” különdíjjal jutalmazta alkalmazásunkat. A két díj elnyerése újabb igen fontos mérföldkő vállalatunk életében.”
Kapcsolódó cikkeink
A Veganuár™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc-partnere a Lidl volt
Csatlakozott a Lidl Magyarország a Veganuár™ 2025 kezdeményezéshez, mely arra…
Tovább olvasom >Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >