Közönségdíjas lett a Lidl Plus
Duplázott a Lidl Magyarország idén májusban bevezetett digitális hűségprogramja, a Lidl Plus, mely „Az Év Honlapja” verseny Közönségdíjasa lett, továbbá megkapta a zsűri különdíját Az Év Applikációja kategóriában.
A Magyar Marketing Szövetség által kiírt „Az Év Honlapja” pályázatra idén rekordszámú, összesen 331 pályázatot nyújtottak be. A pályamunkák mindegyike, kategóriától függetlenül részt vett a közönségszavazásban is, amelyen elsöprő győzelmet aratott a Lidl Plus. Az alkalmazásra összesen több mint 37 500 voks érkezett és mintegy 11 000 szavazattal előzte meg a második helyezettet, így a Lidl Magyarország alkalmazása lett a felhasználók abszolút kedvence.
Az élelmiszerláncok között kiemelten nagy a verseny, melyben akkor tud leginkább kitűnni a Lidl Magyarország, ha túl azon, hogy biztosítja a legjobb ár-érték arányú termékkínálatot, kiegészítő szolgáltatásokat is nyújt vásárlói számára. Ennek innovatív eszköze a vállalat Lidl Plus alkalmazása, mellyel célja a vásárlók számára megkönnyíteni a bevásárlást, valamint honorálni elkötelezettségüket, hogy tovább növelje a Lidl iránti lojalitásukat. A zsűri éppen ezt az innovativitást és funkcionalitást emelte ki értékelésében, és ezek elismeréseként ítélték oda Az Év Applikációja kategória Különdíját a Lidl Plusnak.
Az oklevél ünnepélyes átvételekor Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője elmondta:
„A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos vásárlói elégedettsége és kényelme, ezért is vezettük be Lidl Plus alkalmazásunkat, mely az országban az első, kizárólag digitális hűségprogram. A felhasználók szavazatai alapján elnyert „Az Év Honlapja” Közönségdíjasa cím óriási elismerés, hiszen azt mutatja, hogy vásárlóink valóban szeretik és használják ezt az innovációnkat. Emellett szintén nagy eredmény, hogy a felhasználók mellett a szakmai zsűri „Az Év Applikációja” különdíjjal jutalmazta alkalmazásunkat. A két díj elnyerése újabb igen fontos mérföldkő vállalatunk életében.”
Kapcsolódó cikkeink
A marketing és kereskedelmi terület változó viszonya
Az elmúlt félévben alkalmam volt részt venni egy nemzetközi díj…
Tovább olvasom >Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Export vezérelte növekedés az élelmiszeriparban – Az Univer és a MIRELITE MIRSA 2024-es üzleti eredményei
2024-ben két meghatározó magyar élelmiszeripari szereplő, az Univer Product Zrt.…
Tovább olvasom >Milyen kincset keres Kempf Zozó, Pintér Ada, Trill Beatrix és Turai Barna a Börzsönyben? – Indul a KalandKör!
Egy vaskos regény, csúzli, netán egy tollasütő? Vajon milyen hasznát…
Tovább olvasom >A Szentkirályi hazahozta Magyarországra a Pepsi-termékek gyártását
Dobó Kata színész-rendező volt a házigazdája annak az eseménynek, ahol…
Tovább olvasom >