Közönségdíjas lett a Lidl Plus
Duplázott a Lidl Magyarország idén májusban bevezetett digitális hűségprogramja, a Lidl Plus, mely „Az Év Honlapja” verseny Közönségdíjasa lett, továbbá megkapta a zsűri különdíját Az Év Applikációja kategóriában.
A Magyar Marketing Szövetség által kiírt „Az Év Honlapja” pályázatra idén rekordszámú, összesen 331 pályázatot nyújtottak be. A pályamunkák mindegyike, kategóriától függetlenül részt vett a közönségszavazásban is, amelyen elsöprő győzelmet aratott a Lidl Plus. Az alkalmazásra összesen több mint 37 500 voks érkezett és mintegy 11 000 szavazattal előzte meg a második helyezettet, így a Lidl Magyarország alkalmazása lett a felhasználók abszolút kedvence.
Az élelmiszerláncok között kiemelten nagy a verseny, melyben akkor tud leginkább kitűnni a Lidl Magyarország, ha túl azon, hogy biztosítja a legjobb ár-érték arányú termékkínálatot, kiegészítő szolgáltatásokat is nyújt vásárlói számára. Ennek innovatív eszköze a vállalat Lidl Plus alkalmazása, mellyel célja a vásárlók számára megkönnyíteni a bevásárlást, valamint honorálni elkötelezettségüket, hogy tovább növelje a Lidl iránti lojalitásukat. A zsűri éppen ezt az innovativitást és funkcionalitást emelte ki értékelésében, és ezek elismeréseként ítélték oda Az Év Applikációja kategória Különdíját a Lidl Plusnak.
Az oklevél ünnepélyes átvételekor Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője elmondta:
„A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos vásárlói elégedettsége és kényelme, ezért is vezettük be Lidl Plus alkalmazásunkat, mely az országban az első, kizárólag digitális hűségprogram. A felhasználók szavazatai alapján elnyert „Az Év Honlapja” Közönségdíjasa cím óriási elismerés, hiszen azt mutatja, hogy vásárlóink valóban szeretik és használják ezt az innovációnkat. Emellett szintén nagy eredmény, hogy a felhasználók mellett a szakmai zsűri „Az Év Applikációja” különdíjjal jutalmazta alkalmazásunkat. A két díj elnyerése újabb igen fontos mérföldkő vállalatunk életében.”
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Sz. Variáns a világ dizájn fővárosaiban – Párizstól Milánón át Debrecenig
Az Sz.Variáns több mint három évtizede a magyar csomagolástechnikai ipar…
Tovább olvasom >