Közönségdíjas lett a Lidl karácsonyi reklámfilmje
A Lidl Magyarország „Különleges pillanatok csodája: egy varázslatos karácsony!” című karácsonyi reklámfilmje nyerte meg a Trade magazin által idén először meghirdetett Karácsonyi tv-reklámok 2023 – Közönségdíj-szavazását, melyen a közönség által legjobbnak ítélt ünnepi tv-reklámokat keresték.
A karácsony az év egyik talán leginkább várt ünnepe, amelynek apropóján számos különleges reklámfilm is készül, és amelyek között biztosan mindenki megtalálja a saját kedvencét. A Trade magazin idén pont ezzel a céllal hirdetett versenyt: szerették volna megtudni, hogy a nézők miként értékelik a különböző témafeldolgozáson keresztül a karácsonyhoz kötődő reklámokat. A pályázatra nevezett filmek egy csokorba gyűjtve jelentek meg a közönségszavazás ideje alatt (2023. december 5. és 20. között) a Trade magazin weboldalán.
Összesen több mint 18 ezer szavazat érkezett a nevezett pályamunkákra, melyek közül a Lidl Magyarország karácsonyi reklámfilmje kapta a legtöbb voksot, és lett a verseny egyértelmű győztese majdnem 8000 szavazatot bezsebelve.
Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője a közönségszavazás eredményére reagálva elmondta:
„A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos a karácsonyi időszak, melyre minden évben igyekszünk hangulatos, szórakoztató reklámfilmmel is készülni. Az idei ünnepi kampányunk több okból is büszkeséggel tölt el minket: túl azon, hogy a főhősünk és vele készült tv-reklámunk a közönség kedvence lett a Trade magazin versenyén, egy rendkívüli adományozási kampányt is indítottunk. Minden plüss mosómedve eladásából befolyt összeget jótékony célra ajánlottunk fel. Ennek eredményeként, a vásárlóinkkal közösen idén közel 20 millió forint értékű élelmiszerrel járultunk hozzá több mint kétezer rászoruló család meghitt karácsonyához.”
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Lidl Szardínia szigetén
A Lidl Italia első logisztikai központját nyitotta meg Szardínián, amely…
Tovább olvasom >Prioritássá vált a Lidl számára a non-food
Non-food ellátási láncának megerősítésén dolgozik a Lidl. A diszkont Tailwind…
Tovább olvasom >Több mint 100 millió forint értékű adománnyal támogatja a Lidl a Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Inézetet
Hazánk piacvezető kiskereskedelmi áruházlánca meghosszabbította öt éve tartó támogatói együttműködését…
Tovább olvasom >További cikkeink
TECHXPO 2024: négynapos, nemzetközi technológiai show-t rendeznek novemberben Budapesten
Vadonatúj nemzetközi technológiai esemény debütál idén novemberben Budapesten, amely egyszerre…
Tovább olvasom >Válságban a magyar méztermelés: aszály és importméz nehezíti a helyzetet
Hazánkban egyre súlyosabb problémát jelent a méztermelés drasztikus csökkenése, amelynek…
Tovább olvasom >A fiatalok a bizonytalanságtól és a „nem vagyok elég jó” érzéstől félnek leginkább – új FutureTalks podcast
Vajon hogyan lehet a gyerekeket és a fiatalokat felkészíteni az…
Tovább olvasom >