Közönségdíjas lett a Lidl karácsonyi reklámfilmje
A Lidl Magyarország „Különleges pillanatok csodája: egy varázslatos karácsony!” című karácsonyi reklámfilmje nyerte meg a Trade magazin által idén először meghirdetett Karácsonyi tv-reklámok 2023 – Közönségdíj-szavazását, melyen a közönség által legjobbnak ítélt ünnepi tv-reklámokat keresték.
A karácsony az év egyik talán leginkább várt ünnepe, amelynek apropóján számos különleges reklámfilm is készül, és amelyek között biztosan mindenki megtalálja a saját kedvencét. A Trade magazin idén pont ezzel a céllal hirdetett versenyt: szerették volna megtudni, hogy a nézők miként értékelik a különböző témafeldolgozáson keresztül a karácsonyhoz kötődő reklámokat. A pályázatra nevezett filmek egy csokorba gyűjtve jelentek meg a közönségszavazás ideje alatt (2023. december 5. és 20. között) a Trade magazin weboldalán.
Összesen több mint 18 ezer szavazat érkezett a nevezett pályamunkákra, melyek közül a Lidl Magyarország karácsonyi reklámfilmje kapta a legtöbb voksot, és lett a verseny egyértelmű győztese majdnem 8000 szavazatot bezsebelve.
Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője a közönségszavazás eredményére reagálva elmondta:
„A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos a karácsonyi időszak, melyre minden évben igyekszünk hangulatos, szórakoztató reklámfilmmel is készülni. Az idei ünnepi kampányunk több okból is büszkeséggel tölt el minket: túl azon, hogy a főhősünk és vele készült tv-reklámunk a közönség kedvence lett a Trade magazin versenyén, egy rendkívüli adományozási kampányt is indítottunk. Minden plüss mosómedve eladásából befolyt összeget jótékony célra ajánlottunk fel. Ennek eredményeként, a vásárlóinkkal közösen idén közel 20 millió forint értékű élelmiszerrel járultunk hozzá több mint kétezer rászoruló család meghitt karácsonyához.”
Kapcsolódó cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Több mint 223 tonna élelmiszerrel segít nehéz sorsú embereknek az idei Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció
Több mint 26 ezer csomag jut nehéz sorsú emberekhez karácsony…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új AI alapú tervezőeszközzel segíti az amerikai kereskedőket az Alibaba
Az Alibaba International bevezette a kis- és középvállalkozások igényeire szabva…
Tovább olvasom >Jézus volt az első kommunikátor
Kőszegi András márkatanácsadó volt a Futuretalks Krozsó Szilviával podcastsorozatunk legutóbbi…
Tovább olvasom >