Közönségdíjas lett a Lidl karácsonyi reklámfilmje
A Lidl Magyarország „Különleges pillanatok csodája: egy varázslatos karácsony!” című karácsonyi reklámfilmje nyerte meg a Trade magazin által idén először meghirdetett Karácsonyi tv-reklámok 2023 – Közönségdíj-szavazását, melyen a közönség által legjobbnak ítélt ünnepi tv-reklámokat keresték.
A karácsony az év egyik talán leginkább várt ünnepe, amelynek apropóján számos különleges reklámfilm is készül, és amelyek között biztosan mindenki megtalálja a saját kedvencét. A Trade magazin idén pont ezzel a céllal hirdetett versenyt: szerették volna megtudni, hogy a nézők miként értékelik a különböző témafeldolgozáson keresztül a karácsonyhoz kötődő reklámokat. A pályázatra nevezett filmek egy csokorba gyűjtve jelentek meg a közönségszavazás ideje alatt (2023. december 5. és 20. között) a Trade magazin weboldalán.
Összesen több mint 18 ezer szavazat érkezett a nevezett pályamunkákra, melyek közül a Lidl Magyarország karácsonyi reklámfilmje kapta a legtöbb voksot, és lett a verseny egyértelmű győztese majdnem 8000 szavazatot bezsebelve.
Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője a közönségszavazás eredményére reagálva elmondta:
„A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos a karácsonyi időszak, melyre minden évben igyekszünk hangulatos, szórakoztató reklámfilmmel is készülni. Az idei ünnepi kampányunk több okból is büszkeséggel tölt el minket: túl azon, hogy a főhősünk és vele készült tv-reklámunk a közönség kedvence lett a Trade magazin versenyén, egy rendkívüli adományozási kampányt is indítottunk. Minden plüss mosómedve eladásából befolyt összeget jótékony célra ajánlottunk fel. Ennek eredményeként, a vásárlóinkkal közösen idén közel 20 millió forint értékű élelmiszerrel járultunk hozzá több mint kétezer rászoruló család meghitt karácsonyához.”
Kapcsolódó cikkeink
Digitális betétdíj-kupont vezet be a Lidl Németországban
2025. augusztus 4-től a Lidl valamennyi németországi üzletében digitális betétdíj-kupont…
Tovább olvasom >Újra itt a Lidl-kollekció: logózott ruhák, papucsok és kiegészítők a boltokban
A Lidl 2025. július 24-től ismét elhozza saját márkás ruházati…
Tovább olvasom >Lakásépítést szorgalmaz a német építésügyi miniszter az élelmiszerüzletek fölé
Verena Hubertz német építésügyi miniszter arra ösztönözné a nagy kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szigorítja a brit kormány a kiberbiztonsági szabályokat
Az Egyesült Királyság kormánya új, szigorú kibervédelmi intézkedéseket jelentett be,…
Tovább olvasom >