Középpontban az emberi értékek és a fenntarthatóság
A 2004-ben alapított magyar tulajdonú, ajkai központú ecofamily mára 58 boltból álló országos élelmiszer-drogériai üzletlánccá fejlődött, amely mintegy 1300 főnek biztosít munkát. A cég fennállása óta kiemelt küldetésének tartja az alapvető emberi értékek fókuszba helyezését, amely nemcsak egész működését, hanem a munkavállalókkal és a vevőkkel történő kommunikációját is áthatja.
Az ecofamily nagy hangsúlyt helyez az olyan emberi értékekre, mint a szeretet, az öröm és a hála. Emellett kiemelt fontosságú a családcentrikusság és az egészséges életmód támogatása. Az üzlethálózat célkitűzése, hogy ezen értékek mentén működjenek egyrészt a vállalaton belül a munkatársak, másrészt a vállalaton kívül a vásárlók és a partnerek megelégedésére. Mindezt olyan bolti kínálattal megvalósítva, amelyben a gazdaságosság szempontjait is figyelembe véve a lehető legszélesebb vásárlói kör számára biztosítsák a minőségi termékekhez való hozzáférést.
– Hiszünk abban, hogy kötelességünk meghálálni azt a bizalmat és megbecsülést, amelyet vásárlóinktól kapunk – véli Tóth Andrea, az ecofamily ügyvezetője. Tevékenységüket e szellemiségben is végzik.
Az üzlethálózat mozgalmas időszakon van túl, hiszen tavaly és már az idén is több új üzlettel bővültek. Az év hátralévő részében Miskolcon, Győrben, Székesfehérváron és Bicskén nyitnak új egységeket, valamint folyamatosan fejlesztik webshopjukat és a már meglévő boltjaikat egyaránt. „Továbbra is stratégiai kérdésként kezeljük a családias miliő megteremtését és megtartását az üzleteinkben. A legtöbb vevőnk az eladók kedvessége, előzékenysége, segítőkészsége miatt szeret hozzánk járni mindamellett, hogy nálunk kedvező áron megtalálják azt, amit keresnek. Őszintén odafigyelünk egymásra, meghallgatjuk egymás ötleteit, és figyelünk a vásárlóink visszajelzéseire is” – teszi hozzá Tóth Andrea.
Az ecofamily a tudatos harmónia útját járva a fenntarthatóság és a társadalmi felelősségvállalás égisze alatt számos innovatív kezdeményezést és projektet támogat. Egyik legfontosabb programjuk az idén 10 éves „Jobb Veled A Világ Alapítvány” által létrehozott Boldogságóra támogatása, melynek köszönhetően több mint 1500 oktatási intézmény csaknem 100 ezer diákjához juthatott el ez az egyedülálló módszertan. A Boldogságóra a tanév minden hónapjában olyan témát jár körül, amely segíti a gyerekeket a hétköznapi problémákkal való megküzdésben. A folyamatos önismereti fejlesztéssel és a boldogságérzetet fokozó technikák bemutatásával a gyerekek lelki egészségét is tápláló kompetenciáikat erősítik, ezzel is jobbá téve nemcsak a gyerekek, hanem tanáraik és szüleik mindennapjait is.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Start-uppal együttműködve kínál fenntarthatóbb kávét a német Kaufland
A Cotierra nevű startuppal együttműködésben törekszik a Kaufland arra, hogy…
Tovább olvasom >Csomagolás újragondolva
A gyűjtőcsomagolás az FMCG szektor egyik legfontosabb eleme, amely jelentős…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >