Középpontban az emberi értékek és a fenntarthatóság
A 2004-ben alapított magyar tulajdonú, ajkai központú ecofamily mára 58 boltból álló országos élelmiszer-drogériai üzletlánccá fejlődött, amely mintegy 1300 főnek biztosít munkát. A cég fennállása óta kiemelt küldetésének tartja az alapvető emberi értékek fókuszba helyezését, amely nemcsak egész működését, hanem a munkavállalókkal és a vevőkkel történő kommunikációját is áthatja.
Az ecofamily nagy hangsúlyt helyez az olyan emberi értékekre, mint a szeretet, az öröm és a hála. Emellett kiemelt fontosságú a családcentrikusság és az egészséges életmód támogatása. Az üzlethálózat célkitűzése, hogy ezen értékek mentén működjenek egyrészt a vállalaton belül a munkatársak, másrészt a vállalaton kívül a vásárlók és a partnerek megelégedésére. Mindezt olyan bolti kínálattal megvalósítva, amelyben a gazdaságosság szempontjait is figyelembe véve a lehető legszélesebb vásárlói kör számára biztosítsák a minőségi termékekhez való hozzáférést.

Tóth Andrea
ügyvezető
ecofamily
– Hiszünk abban, hogy kötelességünk meghálálni azt a bizalmat és megbecsülést, amelyet vásárlóinktól kapunk – véli Tóth Andrea, az ecofamily ügyvezetője. Tevékenységüket e szellemiségben is végzik.
Az üzlethálózat mozgalmas időszakon van túl, hiszen tavaly és már az idén is több új üzlettel bővültek. Az év hátralévő részében Miskolcon, Győrben, Székesfehérváron és Bicskén nyitnak új egységeket, valamint folyamatosan fejlesztik webshopjukat és a már meglévő boltjaikat egyaránt. „Továbbra is stratégiai kérdésként kezeljük a családias miliő megteremtését és megtartását az üzleteinkben. A legtöbb vevőnk az eladók kedvessége, előzékenysége, segítőkészsége miatt szeret hozzánk járni mindamellett, hogy nálunk kedvező áron megtalálják azt, amit keresnek. Őszintén odafigyelünk egymásra, meghallgatjuk egymás ötleteit, és figyelünk a vásárlóink visszajelzéseire is” – teszi hozzá Tóth Andrea.
Az ecofamily a tudatos harmónia útját járva a fenntarthatóság és a társadalmi felelősségvállalás égisze alatt számos innovatív kezdeményezést és projektet támogat. Egyik legfontosabb programjuk az idén 10 éves „Jobb Veled A Világ Alapítvány” által létrehozott Boldogságóra támogatása, melynek köszönhetően több mint 1500 oktatási intézmény csaknem 100 ezer diákjához juthatott el ez az egyedülálló módszertan. A Boldogságóra a tanév minden hónapjában olyan témát jár körül, amely segíti a gyerekeket a hétköznapi problémákkal való megküzdésben. A folyamatos önismereti fejlesztéssel és a boldogságérzetet fokozó technikák bemutatásával a gyerekek lelki egészségét is tápláló kompetenciáikat erősítik, ezzel is jobbá téve nemcsak a gyerekek, hanem tanáraik és szüleik mindennapjait is.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Zöld minimum javaslatcsomagot dolgozott ki az ÉVOSZ
Az ÉVOSZ Fenntarthatósági Tagozata „Zöld minimum” néven jegyzett javaslatcsomagot dolgozott…
Tovább olvasom >A Ferrero alapanyagainak már 90%-a visszakövethető
Jelentős előrelépésről számolt be a Ferrero Csoport 16. Fenntarthatósági jelentésében…
Tovább olvasom >A magyar fogyasztók továbbra is árérzékenyek, de egyre fontosabb a környezetvédelem
A PENNY évek óta következetesen vezet be olyan fenntartható megoldásokat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elemi erők találkoznak a jubileumi MVM ZENERGIA koncerten a Papp László Budapest Sportarénában
Egyedülálló zenei és vizuális élménnyel várja a művészet kedvelőit a…
Tovább olvasom >Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Kik festik a jövő otthonait?
Miközben a lakásfelújítási hullám új lendületet ad az építőiparnak, csendben…
Tovább olvasom >