Középpontban az emberi értékek és a fenntarthatóság
A 2004-ben alapított magyar tulajdonú, ajkai központú ecofamily mára 58 boltból álló országos élelmiszer-drogériai üzletlánccá fejlődött, amely mintegy 1300 főnek biztosít munkát. A cég fennállása óta kiemelt küldetésének tartja az alapvető emberi értékek fókuszba helyezését, amely nemcsak egész működését, hanem a munkavállalókkal és a vevőkkel történő kommunikációját is áthatja.
Az ecofamily nagy hangsúlyt helyez az olyan emberi értékekre, mint a szeretet, az öröm és a hála. Emellett kiemelt fontosságú a családcentrikusság és az egészséges életmód támogatása. Az üzlethálózat célkitűzése, hogy ezen értékek mentén működjenek egyrészt a vállalaton belül a munkatársak, másrészt a vállalaton kívül a vásárlók és a partnerek megelégedésére. Mindezt olyan bolti kínálattal megvalósítva, amelyben a gazdaságosság szempontjait is figyelembe véve a lehető legszélesebb vásárlói kör számára biztosítsák a minőségi termékekhez való hozzáférést.

Tóth Andrea
ügyvezető
ecofamily
– Hiszünk abban, hogy kötelességünk meghálálni azt a bizalmat és megbecsülést, amelyet vásárlóinktól kapunk – véli Tóth Andrea, az ecofamily ügyvezetője. Tevékenységüket e szellemiségben is végzik.
Az üzlethálózat mozgalmas időszakon van túl, hiszen tavaly és már az idén is több új üzlettel bővültek. Az év hátralévő részében Miskolcon, Győrben, Székesfehérváron és Bicskén nyitnak új egységeket, valamint folyamatosan fejlesztik webshopjukat és a már meglévő boltjaikat egyaránt. „Továbbra is stratégiai kérdésként kezeljük a családias miliő megteremtését és megtartását az üzleteinkben. A legtöbb vevőnk az eladók kedvessége, előzékenysége, segítőkészsége miatt szeret hozzánk járni mindamellett, hogy nálunk kedvező áron megtalálják azt, amit keresnek. Őszintén odafigyelünk egymásra, meghallgatjuk egymás ötleteit, és figyelünk a vásárlóink visszajelzéseire is” – teszi hozzá Tóth Andrea.
Az ecofamily a tudatos harmónia útját járva a fenntarthatóság és a társadalmi felelősségvállalás égisze alatt számos innovatív kezdeményezést és projektet támogat. Egyik legfontosabb programjuk az idén 10 éves „Jobb Veled A Világ Alapítvány” által létrehozott Boldogságóra támogatása, melynek köszönhetően több mint 1500 oktatási intézmény csaknem 100 ezer diákjához juthatott el ez az egyedülálló módszertan. A Boldogságóra a tanév minden hónapjában olyan témát jár körül, amely segíti a gyerekeket a hétköznapi problémákkal való megküzdésben. A folyamatos önismereti fejlesztéssel és a boldogságérzetet fokozó technikák bemutatásával a gyerekek lelki egészségét is tápláló kompetenciáikat erősítik, ezzel is jobbá téve nemcsak a gyerekek, hanem tanáraik és szüleik mindennapjait is.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Az idén kulcstrend lesz az AI és a fenntarthatóság
2025 izgalmas évnek ígérkezik, már ami a fogyasztói trendeket illeti.…
Tovább olvasom >Fenntarthatóan a földtől az asztalig
Nem kisebb vállalást tett globálisan a Nestlé 2025-re, minthogy alapvető…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági fordulat előtt a logisztikai szektor
– Az ESG-elvárások ma már a logisztikai szereplőkre is komoly…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >#egészenén – a különbségek is összekötnek minket
Tizenkét országban indított #egészenén címmel új kommunikációs kampányt a dm.…
Tovább olvasom >Fenntarthatóan a földtől az asztalig
Nem kisebb vállalást tett globálisan a Nestlé 2025-re, minthogy alapvető…
Tovább olvasom >