Közeleg a XI. Magyarországi Bormarketing Konferencia Sopronban
2010. december első csütörtök – péntekjén Sopronban ismét megrendezésre kerül – immár tizenegyedik alkalommal – a Magyarországi Bormarketing Konferencia, melynek a Hotel Sopron ad otthont.
A szakmai találkozó hagyományosan – a magyar közösségi bormarketing aktualitásai mellett – a borágazatot érintő gazdasági jellegű témákat járja körbe.
A konferencia első napján tartott plenáris ülés során az ágazatot érintő 2011. évre tervezett operatív programokról és az elmúlt év eredményeiről Dr. Simon Péter, az Agrármarketing Centrum igazgatója számol be, a magyar szőlő és borágazat kihívásairól és lehetőségeiről pedig Tiffán Zsolt, országgyűlési képviselő, a parlament Szőlészeti – borászati albizottságának elnöke beszél előadásában.
A konferencián tervezett előadások érintik a jogszabályi alkalmazásokat, a védjegyhasználattal kapcsolatos tudnivalókat, de szó lesz gasztronómiáról, kereskedelemről és egy nagyon fontos és érdekes témáról: a bormarketing hagyományos és új irányairól.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >