Közeleg a XI. Magyarországi Bormarketing Konferencia Sopronban
2010. december első csütörtök – péntekjén Sopronban ismét megrendezésre kerül – immár tizenegyedik alkalommal – a Magyarországi Bormarketing Konferencia, melynek a Hotel Sopron ad otthont.
A szakmai találkozó hagyományosan – a magyar közösségi bormarketing aktualitásai mellett – a borágazatot érintő gazdasági jellegű témákat járja körbe.
A konferencia első napján tartott plenáris ülés során az ágazatot érintő 2011. évre tervezett operatív programokról és az elmúlt év eredményeiről Dr. Simon Péter, az Agrármarketing Centrum igazgatója számol be, a magyar szőlő és borágazat kihívásairól és lehetőségeiről pedig Tiffán Zsolt, országgyűlési képviselő, a parlament Szőlészeti – borászati albizottságának elnöke beszél előadásában.
A konferencián tervezett előadások érintik a jogszabályi alkalmazásokat, a védjegyhasználattal kapcsolatos tudnivalókat, de szó lesz gasztronómiáról, kereskedelemről és egy nagyon fontos és érdekes témáról: a bormarketing hagyományos és új irányairól.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Protechtor Future Summit: A gazdasági-politikai szakértők már az összeomlást várják, a cégvezérek körében viszont töretlen az optimizmus
Klímaváltozás, járványok, erőforráshiány, biztonsági fenyegetések – válságok mindig is voltak,…
Tovább olvasom >Itt van most Európa legolcsóbb karácsonyi vására
Az erdélyi Nagyszeben karácsonyi vására mára Európa egyik legkedveltebb adventi…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >