KÖZEL KÉT ÉVTIZEDES A REÁL
A Reál Hungária Kft. közel két évtizede kezdte meg tevékenységét a kereskedelmi piacon, hét magyar tulajdonban levő regionális élelmiszer-kereskedelmi vállalat összefogásával.
A jelenleg is 100%-os magyar tulajdonú cégcsoport, az ország teljes területén folytat élelmiszer-, vegyi áru kis- és nagykereskedelmi tevékenységet.
Az idei évben ügyvezetőváltásra került sor, Zsigray József vette át a vezetői széket, akinek a Reál nem volt ismeretlen, hiszen pályafutását a Z+D régiós központban kezdte, majd 2014-ben értékesítési igazgató lett a Reál budapesti központi régiójában.
ZSIGRAY JÓZSEF BESZÉL A CÉG JELENLEGI HELYZETÉRŐL
Kifejezetten izgalmas, szakmai kihívásokkal és feladatokkal teli időszakot tudhatunk magunk mögött: az idén befejeződött a társaság biatorbágyi logisztikai központjának informatikai fejlesztése és a raktár integrációja, valamint megkezdődött a Kondorosi úti Reál Alfa szupermarket működése. Ezzel párhuzamosan a Reál minden régióban erősödött: Nyíregyházán,
Debrecenben és Szegeden komoly raktárfejlesztéseket eszközöltek régióközpontjaink, Keszthelyen a hálózatfejlesztés vett új lendületet. Különösen büszkék vagyunk a győri és a békéscsabai régiók áldozatos munkájára, és a közös siker érdekében tett lépésekre.
A Reál hálózat további népszerűsítésének érdekében Liptai Claudiát választotta reklámarcának.
MINŐSÉGI SAJÁT MÁRKÁS TERMÉKEK
A Reál közel két éve váltott arculatot, ami elsők között a logó és szlogen megújítását jelentette, de nemcsak a logó és szlogen újult meg, hanem a boltok is új arculatot kaptak, illetve kapnak folyamatosan, ezen arculathoz szorosan kapcsolódik a saját márkás termékek megújulása is. A Reál mindig arra törekedett, hogy jó minőségű saját márkás termékeket kínáljon vásárlói számára. Saját márkás termékeink fejlesztésénél az elsődleges szempontnak a minőséget tekintjük, ezen termékek gyártását hazai, jól ismert, kedvelt gyártókkal együttműködve fejlesztjük ki. Ezért is nagy öröm és elismerés számunkra, hogy az Agrárminisztérium a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyrendszer révén egy új értékteremtő minőségrendszert hozott létre, és a 79. OMÉK keretében 2019-ben a jelenleg forgalomban lévő tejföl termékeink közül a Reál 20% 330 g-os Tejföl termékünk elsők között érdemelte ki a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) díj arany fokozatát, bizonyítva ezzel termékünk kiváló minőségét.
AZ ÉV BOLTJA 2019
Nagy öröm és elismerés számunkra, hogy a 2019-es Élelmiszer szaklap által meghirdetett versenyen, mely az egyik legrangosabb élelmiszeripari megmérettetés, a nyíregyházi Szarvas ABC boltunk nyerte el Az Év Boltja 2019 kitüntető címet a Kisbolt- kereskedelmi lánchoz tartozó kategóriában. A „Letisztult térben otthonosan” címet kapott pályázatuk méltán nyerte el a szakmai zsűri tetszését, és Az Év Boltja díj mellett külön öröm számunkra, hogy a leglátványosabb Mizo Sole-Mizo Zrt. különdíját is a Szarvas ABC nyerte el.
SUPERSTORE KÜLÖNDÍJ
Büszkék vagyunk az 1 éve működő Reál Alfa XI. kerület Kondorosi úti szupermarketünkre, mely elnyerte a 2019-es Trade magazin SuperStore különdíját. Vállalatunk nemcsak megerősíteni akarta pozícióját Budapesten, hanem egy olyan szupermarketet kívánt létrehozni, amely mindenben megfelel a XXI. század igényeinek. Az üzletünk alapvetően a környéken lakó családokra épít, akik a szokásos diszkontkínálat helyett inkább az élményvásárlást helyezik előtérbe. A jól ismert, igényes márkákat kedvelik, ide értve a jó minőségű hazai termékek széles körét is. A szupermarket olyan plusz szolgáltatásokkal várja kedves vásárlóit, mint Alfa bisztró, Lipóti Pékség és Kávézó, gyermekjátszótér, ingyenes parkolás, elektromos töltőállomás, bankautomata és Nemzeti Dohánybolt. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Az Élelmiszermentő Központ adventi jótékonysági akciója
Az Élelmiszermentő Központ Nonprofit Kft. (ÉMK) az Agrárminisztérium támogatásával az…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Elindult a mézfogyasztást ösztönző kampány
Elindult a mézfogyasztást népszerűsítő idei kampány, amelynek középpontjában a hársméz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >