Közel ezer akciós ajánlattal várja vásárlóit a PENNY!
Szó szerint ezernyi akciós termékajánlattal várja vásárlóit a PENNY, ugyanis havonta közel 1000 árucikket kínál jelentős árengedményekkel az áruházlánc. A hetente frissülő kínálat a teljes árukészlet közel egyharmadára terjed ki, és az eredeti árakhoz képest akár 50 százalékos kedvezményeket biztosít. A PENNY kártyával pedig további 200 akciós ajánlathoz férhetnek hozzá a hűségprogramban résztvevők, amelyek a vállalat mind a 228 magyarországi üzletében elérhetőek lesznek.

Az új belépőknek egyszeri, 1000 Ft-os kedvezmény jár
Valamennyi árucsoportot lefednek a kedvezményes ajánlatok, amelybe éppúgy beletartoznak az alapvető és legkedveltebb élelmiszerek, mint a szezonális és tematikus termékek. Legyen szó akár anyák napjáról, gyermeknapról, egy hétvégi grillezésről a napsütötte kertben, vagy éppen különböző nemzetközi konyhák ételeiről, a PENNY-nél minden szükséges hozzávalót pénztárcabarát áron lehet beszerezni. A hetente megújuló akciós kínálatban jellemzően 20-30, de akár 40-50 százalékos kedvezményekkel is találkozhatnak a vásárlók.
Ugyanakkor a PENNY hűségprogramjába is érdemes regisztrálni. A tartós árcsökkentések mellett további, heti 200 kedvezményes ajánlat várja a PENNY kártyával rendelkező vásárlókat. Ezen felül még számos egyéb előnnyel jár a törzsvásárlói program, amely MYPENNY kuponokat és extra hűségpontokat kínál. Továbbá az új belépőknek egyszeri, 1000 Ft-os kedvezmény jár, a szülinapos vásárlóknak pedig 10 százalékos kuponnal kedveskedik az üzletlánc a PENNY kártya használatakor.
“Mint minden esetben, most is az a célunk, hogy a lehető legjobb ár-érték arányú termékeket kínáljuk vásárlóink számára. Az év elejétől már 400 termék árát csökkentettük jelentősen és tartósan, az érintett árucikkek között megtalálhatóak a legnépszerűbb tejtermékek, húskészítmények és száraztészták, de számos kényelmi készétel, valamint teák és kávék is kedvezőbb árakon érhetőek el az áruházaink polcain. Ezen felül már havonta ezer terméket kínálunk jelentős kedvezménnyel, a választék pedig hetente megújul. Bízunk benne, hogy ezzel is segíthetünk vásárlóinknak és tovább tudjuk csökkenteni a bevásárlás okozta anyagi terheket”
– mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Grillszezon a PENNY-ben: még több íz, még nagyobb választék 2025-ben!
Ahogy beköszönt a jó idő, egyre többen gyűlnek össze a…
Tovább olvasom >Így alakul a PENNY nyitvatartása május elsején
Május elsején a PENNY üzletei zárva tartanak, a hét többi…
Tovább olvasom >Hárommilliárd eurót fektet Penny romániaia terjeszkedésébe a REWE
A német REWE csoport tízéves, hárommilliárd eurós beruházási tervet jelentett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >