Közel ezer akciós ajánlattal várja vásárlóit a PENNY!
Szó szerint ezernyi akciós termékajánlattal várja vásárlóit a PENNY, ugyanis havonta közel 1000 árucikket kínál jelentős árengedményekkel az áruházlánc. A hetente frissülő kínálat a teljes árukészlet közel egyharmadára terjed ki, és az eredeti árakhoz képest akár 50 százalékos kedvezményeket biztosít. A PENNY kártyával pedig további 200 akciós ajánlathoz férhetnek hozzá a hűségprogramban résztvevők, amelyek a vállalat mind a 228 magyarországi üzletében elérhetőek lesznek.
Valamennyi árucsoportot lefednek a kedvezményes ajánlatok, amelybe éppúgy beletartoznak az alapvető és legkedveltebb élelmiszerek, mint a szezonális és tematikus termékek. Legyen szó akár anyák napjáról, gyermeknapról, egy hétvégi grillezésről a napsütötte kertben, vagy éppen különböző nemzetközi konyhák ételeiről, a PENNY-nél minden szükséges hozzávalót pénztárcabarát áron lehet beszerezni. A hetente megújuló akciós kínálatban jellemzően 20-30, de akár 40-50 százalékos kedvezményekkel is találkozhatnak a vásárlók.
Ugyanakkor a PENNY hűségprogramjába is érdemes regisztrálni. A tartós árcsökkentések mellett további, heti 200 kedvezményes ajánlat várja a PENNY kártyával rendelkező vásárlókat. Ezen felül még számos egyéb előnnyel jár a törzsvásárlói program, amely MYPENNY kuponokat és extra hűségpontokat kínál. Továbbá az új belépőknek egyszeri, 1000 Ft-os kedvezmény jár, a szülinapos vásárlóknak pedig 10 százalékos kuponnal kedveskedik az üzletlánc a PENNY kártya használatakor.
“Mint minden esetben, most is az a célunk, hogy a lehető legjobb ár-érték arányú termékeket kínáljuk vásárlóink számára. Az év elejétől már 400 termék árát csökkentettük jelentősen és tartósan, az érintett árucikkek között megtalálhatóak a legnépszerűbb tejtermékek, húskészítmények és száraztészták, de számos kényelmi készétel, valamint teák és kávék is kedvezőbb árakon érhetőek el az áruházaink polcain. Ezen felül már havonta ezer terméket kínálunk jelentős kedvezménnyel, a választék pedig hetente megújul. Bízunk benne, hogy ezzel is segíthetünk vásárlóinknak és tovább tudjuk csökkenteni a bevásárlás okozta anyagi terheket”
– mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Már több mint egy hónapja lehet a PENNY-ből otthonra is rendelni!
„Több mint egy hónapja, hogy országosan is elindultunk a házhoz…
Tovább olvasom >Megvannak az Év Kereskedője 2024 nyertesei
A Trade magazin idén már 10. alkalommal hívta versenyezni a…
Tovább olvasom >Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >