Közel ezer akciós ajánlattal várja vásárlóit a PENNY!
Szó szerint ezernyi akciós termékajánlattal várja vásárlóit a PENNY, ugyanis havonta közel 1000 árucikket kínál jelentős árengedményekkel az áruházlánc. A hetente frissülő kínálat a teljes árukészlet közel egyharmadára terjed ki, és az eredeti árakhoz képest akár 50 százalékos kedvezményeket biztosít. A PENNY kártyával pedig további 200 akciós ajánlathoz férhetnek hozzá a hűségprogramban résztvevők, amelyek a vállalat mind a 228 magyarországi üzletében elérhetőek lesznek.
Valamennyi árucsoportot lefednek a kedvezményes ajánlatok, amelybe éppúgy beletartoznak az alapvető és legkedveltebb élelmiszerek, mint a szezonális és tematikus termékek. Legyen szó akár anyák napjáról, gyermeknapról, egy hétvégi grillezésről a napsütötte kertben, vagy éppen különböző nemzetközi konyhák ételeiről, a PENNY-nél minden szükséges hozzávalót pénztárcabarát áron lehet beszerezni. A hetente megújuló akciós kínálatban jellemzően 20-30, de akár 40-50 százalékos kedvezményekkel is találkozhatnak a vásárlók.
Ugyanakkor a PENNY hűségprogramjába is érdemes regisztrálni. A tartós árcsökkentések mellett további, heti 200 kedvezményes ajánlat várja a PENNY kártyával rendelkező vásárlókat. Ezen felül még számos egyéb előnnyel jár a törzsvásárlói program, amely MYPENNY kuponokat és extra hűségpontokat kínál. Továbbá az új belépőknek egyszeri, 1000 Ft-os kedvezmény jár, a szülinapos vásárlóknak pedig 10 százalékos kuponnal kedveskedik az üzletlánc a PENNY kártya használatakor.
“Mint minden esetben, most is az a célunk, hogy a lehető legjobb ár-érték arányú termékeket kínáljuk vásárlóink számára. Az év elejétől már 400 termék árát csökkentettük jelentősen és tartósan, az érintett árucikkek között megtalálhatóak a legnépszerűbb tejtermékek, húskészítmények és száraztészták, de számos kényelmi készétel, valamint teák és kávék is kedvezőbb árakon érhetőek el az áruházaink polcain. Ezen felül már havonta ezer terméket kínálunk jelentős kedvezménnyel, a választék pedig hetente megújul. Bízunk benne, hogy ezzel is segíthetünk vásárlóinknak és tovább tudjuk csökkenteni a bevásárlás okozta anyagi terheket”
– mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
2024-ben 150 millió eurót különít el a Dia promócióra
A spanyol Dia 150 millió eurót különít el promócióra és…
Tovább olvasom >Magyar paradicsom és paprika a PENNY polcain
Kiváló minőségű, hazai paradicsom és paprika várja az PENNY üzleteiben…
Tovább olvasom >Ilyen akciókkal várja a PENNY a vásárlókat húsvét alkalmából
A PENNY Magyarország március 21. és március 28. közötti heti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >