Közel 30 százalékkal zuhant a tojás ára
A Gazdasági Versenyhivatal árfigyelő rendszerének adatai szerint a tojás ára egyetlen nap alatt közel 30 százalékkal csökkent.

Árcsökkenés!
Hétfőn még 63 forint volt a 10 darabos kiszerelésben, míg kedden már csak 45 forint. A versenyhivatal szerint ez azt mutatja, hogy az árfigyelő rendszer továbbra is védi a magyar családokat az áremelkedésektől és hozzájárul az árak csökkentéséhez, ami segít az infláció leküzdésében. Az árfigyelő rendszerben figyelt termékek árai több mint 2 százalékponttal csökkentek július eleje óta, és a továbbra is népszerű rendszernek már több mint 750 ezer egyedi látogatója van. A kiskereskedelmi láncok között az árverseny kiéleződött, amihez jó példa a tojás árának hirtelen csökkenése.
„A július elsejei indulás óta a rendszer több mint 2 százalékponttal járult hozzá az élelmiszer-infláció csökkentéséhez. Az árfigyelő rendszerben figyelt 62 termékkategóriából 53 termékkategóriában mérséklődtek a termékek átlagárai.”
– fogalmaz a GVH.
Kapcsolódó cikkeink
A zöld állításokról szólt a GVH legújabb tudásmegosztó rendezvénye
Immáron hetedik alkalommal rendezett konferenciát a Magyar Compliance Akadémia (MCA)…
Tovább olvasom >Milliárdos piac és törékeny hitelesség – így alakul át a hazai influenszer marketing
Az influenszer marketing hazai piaca dinamikus növekedést mutat: az IAB…
Tovább olvasom >Drágul a csirkehús és a tojás: újabb áremelkedési hullám sújtja a magyar háztartásokat
A takarmányárak, az infláció és a globális kereslet-kínálat alakulása együtt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Megtartotta közgyűlését az Országos Kereskedelmi Szövetség
Az Országos Kereskedelmi Szövetség éves közgyűlésén megerősítette egyes régi, illetve…
Tovább olvasom >860 milliárdos árbevételt ért el 2024-ben a Coop
Mintegy 4 százalékos növekedésnek köszönhetően 860 milliárd forintos árbevételt ért…
Tovább olvasom >